10 Sep, 2016 20:35
2772
Rodica MITU
ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank sunt indisponibile din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor. Se lucrează în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil.
„Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile”, a transmis ING Bank România într-un comunicat.
„Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute”, se mai arată în comunicatul citat.
UPDATE 1, ora 23.50
Serviciile ING sunt funcţionale. Acum şi tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi la bancomat sunt disponibile, anunţă banca într-un nou comunicat.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: