29 Apr, 2015 23:01
1441
Loredana DĂSCĂLESCU
Compania-mamă a Pro TV a atras în România venituri din publicitate de 22,3 milioane de dolari în primul trimestru al acestui an. În termeni de cotă de piață, posturile deținute de Pro TV au luat 63% din publicitatea TV a primelor trei luni. Posturilor Intact le-au revenit 20% din banii primului trimestru, notează paginademedia.ro.
O parte importantă din veniturile Central European Media Enterprises în România au venit de la cabliști. Mai exact, este vorba despre 10,4 milioane de dolari. Sumele cumulează operațiunile TV ale CME în România. Este vorba de posturile Pro TV, Pro Cinema, Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro și MTV.
Oficialii Pro TV au precizat pentru că, în prezent, niciunul din canale nu este de vânzare.
„Compania CME este dedicata activității sale principale, televiziunea. Niciuna dintre stațiile din portofoliul PRO TV nu este de vânzare”, au precizat oficialii Pro TV potrivit Paginademedia.ro.
Sursa: paginademedia.ro
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: