Cât costă întreținerea echipamentelor medicale din Spitalul Județean Constanța (document)


Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei“ Constanța scoate din conturi peste 1,8 milioane de lei pentru întreținerea echipamentelor medicale din dotare.


În acest sens, va fi organizată și desfășurată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Asistență tehnică (întreținere și service postgaranție fără piese) pentru echipamentele medicale aflate în dotarea spitalului (25 loturi)“, în valoare estimată de 1.810.986,16 lei.


Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 21.11.2019, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Garanția de participare reprezintă 5% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract subsecvent acordului cadru pentru fiecare lot în parte ofertat.


Ofertanții vot prezenta lista principalelor prestări de servicii similare celor care fac obiectul achiziției efectuate în ultimii trei ani (calculați până la data limită de depunere a ofertelor) cu indicarea valorilor, a datelor și a beneficiarilor publici sau privați.
Unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu o durată de 24 luni, iar cantitățile minime / maxime și valorile aferente sunt prevăzute în anexa caietului de sarcini.


Prestatorul are obligația de a realiza serviciile de mentenanță preventivă, fără piese de schimb, cu număr limitat de intervenții tehnice, precum și instruirea suplimentară a personalului medical pentru eliminarea greșelilor de exploatare cu stipularea lor punctuală, pe cheltuiala prestatorului, în vederea menținerii în stare de bună funcționare conform parametrilor tehnici optimi ai echipamentelor medicale.


Prestatorul are obligația de a efectua revizii tehnice anuale/bianuale, în funcție de echipament, ale căror date se stabilesc de comun acord de către părți, cu înlocuirea kiturilor de revizie specificate de producător, dacă acesta recomandă, în funcție de model și vechime, care include verificări de siguranță în exploatare, reglaje, calibrări, orice alte operațiuni necesare pentru funcționarea în parametrii prevăzuți de producător, revizie tehnică încheiată prin întocmirea unui buletin de verificare/raport de service în conformitate cu cerințele producătorului, respectiv manualul de service. De asemenea, prestatorul are obligația de a efectua toate operațiile de întreținere și service numai cu personal calificat, atestat de către producător.


Prestatorul are obligația de a acorda o garanție de minimum 6 luni de la efectuarea oricărei lucrări, atât pentru manoperă, cât și pentru piese de schimb, în condițiile utilizării echipamentului medical conform manualelor și în condițiile asigurării climatului conform fișei tehnice a echipamentului medical.
 

Responsabili de atribuirea contractului



Persoanele cu funcții de decizie - conducătorul autorității contractante, membrii organelor decizionale ale autorității contractante ce au legătură cu procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: ș.l. dr. Grasa Cătălin – manager, ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as. licențiat Banu Cornelia - director îngrijiri medicale, ș.l. dr. Obada Bogdan - director medical, ing. Mihaela Paun - aparatură medicală, bioinginer Bianca Tăbăcaru - secția ATI, ing. Cristian Mihale - Secția ATI, bioinginer Andreea Rotariu - Secția ATI, Gherghina Carmela Endora - Compartimentul Juridic, Săndulescu Mariana - Compartimentul Juridic, Dumitrescu Bianca - șef Serviciu Achiziții, Ulmeanu Butan Georgiana - Serviciul achiziții.


În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.


Citește și:

Spitalul Județean Constanța a încheiat un nou contract. Ce firmă se va ocupa de lucrări (document)

Ce firmă a semnat cu Spitalul Judeţean Constanţa pentru serviciile de curăţenie şi dezinsecţie (document)

Ce a verificat Corpul de Control al Ministerului Sănătăţii la Spitalul Clinic Judeţean Constanţa?


 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Post vacant la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa

18 May 2024 268

Dosar penal în cazul copiilor din județul Constanța, otrăviţi cu substanţă toxică (VIDEO)

14 May 2024 501

UPDATE. Copii intoxicați cu o substanță periculoasă! Au ajuns în stare gravă la Spitalul Județean Constanța

14 May 2024 892

Casa Niculescu va oferi servicii de transport și manpulare cadavre de la la sediile exterioare ale SCJU Constanța și morgă?

11 May 2024 645

Peste 2800 de persoane au beneficiat de ajutor medical la Spitalul Județean de Urgență Constanța în minivacanța de 1 Mai și Paște

07 May 2024 428

Incident în prima zi de Paște în Stațiunea Mamaia! Cadrele medicale și polițiștii, chemați în ajutor(GALERIE FOTO+VIDEO)

05 May 2024 2019

Vrei să lucrezi la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța? Mai multe posturi, scoase la concurs

01 May 2024 1568

Licitații publice O companie din Suceava va asigura asistența tehnică în cadrul proiectului „Departament Mama și Copilul din cadrul SCJU Sf. Apostol Andrei Constanța“ (DOCUMENT)

29 Apr 2024 616

​Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța angajează. Detalii

26 Apr 2024 753

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa face angajări!

25 Apr 2024 1132

Angajări Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează medic specialist. Iată ce trebuie să faci

22 Apr 2024 584

Proiectul de modificare a statului de funcții și organigramei pentru Spitalul Județean Constanța, pe agenda ședinței Consiliului Județean (DOCUMENT)

21 Apr 2024 458

Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 pentru Spitalul Județean Constanța, pe masa consilierilor județeni (DOCUMENT)

21 Apr 2024 423

Ședință ordinară a CJC Organigrama și Statul de funcții pentru Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

20 Apr 2024 521

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța investește în servicii de prelucrare date (DOCUMENT)

12 Apr 2024 562