Compania Telekom încearcă să împace clienţii afectaţi de întreruperea servicilor de voce şi date. Ce variantă a ales pentru a se revanşa

O avarie majoră a afectat din data de 5 martie 2018 serviciile de telefonie şi date ale abonaţilor companiei Telekom. Pentru a se revanşa faţă de clienţii nemulţumiţi de problemele întâmpinate, compania Telekom le oferă mai multe bonusuri clienţilor.
 

“Vă mulțumim pentru înţelegerea și suportul pe care ni le-ați arătat în aceste zile, în contextul disfuncţionalităţilor tehnice în rețeaua noastră mobilă, din data de 5 martie.
 
Astfel, vă anunțăm că vom oferi reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi companii.
 
Abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.
 
În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.
 
Pentru clienţii companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018” – se arată într-un comunicat al companiei Telekom.

Citeşte şi:

Abonații Telekom au rămas fără semnal la telefon. Ce s-a întâmplat și când va fi remediată problema

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Orange va construi rețeaua de telecomunicații din cartierul Palazu Mare, municipiul Constanța

12 Jul 2022 1938

CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a încheiat un nou contract de telefonie fixă voce și date (DOCUMENT)

02 Apr 2022 2975

CT BUS, anunț despre serviciul de plată prin SMS

28 Mar 2022 5576

Telekom Romania Communications va deveni Orange Romania Communications, de luna viitoare

28 Feb 2022 1843

Primăria Constanța a atribuit un contract de telefonie mobilă și date!

30 Dec 2021 2684

Când va disputa Farul Constanța meciurile cu Chindia Târgoviște și CS Mioveni

10 Sep 2021 3085

„Tipul de la cablu“ poate fi văzut pe telefonul mobil, într-o aplicaţie simplă

08 Jul 2021 2172

Sisteme fotovoltaice pentru gospodăriile izolate din comuna Luncavița, județul Tulcea

30 Apr 2021 3371

Reduceri promoționale la principalele produse și servicii Telekom Romania, grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil

21 Apr 2021 1823

CONSILIUL CONCURENȚEI INVESTIGHEAZĂ TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS SA PENTRU ABUZ DE POZIȚIE DOMINANTĂ

18 Mar 2021 1626

Un nou antreprenor își face loc pe piața de business din Mamaia. Cine este și ce afaceri va dezvolta în stațiune

28 Jan 2021 7096

Achiziție simplificată. Primăria Constanța, contract pentru telefonie și date mobile

25 Sep 2020 2920

Antrenorul Ruben de la Barrera - „Este un drum lung care ne așteaptă“ FC Viitorul are meci cu FCSB, duminică, în Liga 1 (galerie foto)

29 Aug 2020 3358

Două mari companii, sancționate pentru că ar fi încălcat Regulamentul General pentru Protecția Datelor. Ce amenzi au primit și de ce (documente)

12 Jun 2020 1736

Tragedie în fotbalul românesc A murit, la numai 49 de ani, fostul arbitru Dan Lăzărescu

11 May 2020 3218