Stiri calde
Cum vor fi compensați abonații Telekom după incidentul de săptămâna trecută
12 Mar, 2018 18:11
1830
Ana-Maria VOICU
cici
13 Mar, 2018 13:54
noi la firma nu am putut fi contactati de clienti. avem zilnic comenzi de cca 10000 euro de livrat . in ziua respectiva nu s-a livrat nimic iar a doua zi multe din comenzile intrate online s-au anulat intrucat erau urgente. Ei ne recompenseaza cu o zi de abonament cand noi am pierdut cca 10 000 euro ? e penibil. de luna viitoare iar ne va obliga patronul sa avem cate 2 nre de telefon... abia scapasem de regula cu 2 nre acum o sa revina iar ...
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*:
13 Mar, 2018 13:54
noi la firma nu am putut fi contactati de clienti. avem zilnic comenzi de cca 10000 euro de livrat . in ziua respectiva nu s-a livrat nimic iar a doua zi multe din comenzile intrate online s-au anulat intrucat erau urgente. Ei ne recompenseaza cu o zi de abonament cand noi am pierdut cca 10 000 euro ? e penibil. de luna viitoare iar ne va obliga patronul sa avem cate 2 nre de telefon... abia scapasem de regula cu 2 nre acum o sa revina iar ...