30 Aug, 2011 22:44
1963
Capital.ro
Reţeaua de magazine Kinder Magis Store, care funcţionează sub brandul
Picioru` Gras, a pierdut în al doilea an de funcţionare dublu faţă de
afacerile pe care le-a rulat. În 2010, magazinele de îmbrăcăminte pentru
copii administrate de Mihaela Rădulescu au raportat pierderi de 2 mil.
lei, în timp ce cifra de afaceri a fost de numai 1 mil. lei, potrivit
datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice.
Elan Schwartzenberg, finanţatorul afacerii, a extins reţeaua de retail
la opt unităţi, dintre care un magazin a fost deschis la Monaco.
Pierderile nu sunt justificate în totalitate de investiţiile în
extindere, în contextul în care noile unităţi nu funcţionează în spaţii
proprii, cheltuieli fiind doar cu amenajarea şi asigurarea stocurilor.
Primul magazin Picioru` Gras a fost lansat în 2009, la Constanţa.
Principalele afaceri ale lui Elan Schwartzenberg rămân însă în zona
imobiliară, administrate prin intermediul Neocity. Grupul Neocity a
intrat pe piaţă în 1999 şi a realizat primele două clădiri de birouri în
2001-2002, Neocity Towers pe care le-a vândut în 2005 fondului irlandez
RI Investment Group. Neocity mai desfăşoară investiţii în Israel,
Cehia, Ungaria, Polonia şi Africa. Suprafaţa construită a tuturor
proiectelor dezvoltate de companie în România este de circa 1,2 mil. mp.
Neocity Group a anunţat o serie de investiţii imobiliare în România
acestea ridicându-se la circa un miliard de euro.
Sursa:
Capital.ro
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*:
30 Aug, 2011 21:16
Nu știu cum stau cu vânzările, dar raportul Calitate /?Pret este bun. Iar când reduceri...puteți da navală... Aceiasi calitate la o firma de afara... Ar costa dublu...