Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri

Bucureşti, 6 aprilie 2011. Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane RON brut şi la 934 milioane RON net.

"În anul 2010, Heineken România a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, în ciuda trendului descendent al pieţei de bere din România. Această performanţă demonstrează că strategia noastră pe termen lung de a ne concentra pe cota de piaţă în valoare dă rezultate, chiar şi în contextul unui an dificil din punct de vedere financiar şi economic, cum a fost anul 2010. Investiţiile permanente pe care le-am făcut în mărcile noastre, precum şi concentrarea asupra activelor de bază ale companiei ne-au permis să obţinem aceste rezultate. I

În plus, ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi prin revizuirea atentă a investiţiilor, prin programele de cost management şi prin managementul capitalului de lucru", declară Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken România.

 

Mărcile noastre

În anul 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Creşterea se datorează în principal evouţiei mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi şi demonstrează că strategia companiei de a susţine şi de a investi în permanenţă în mărcile sale dă rezultate. Evoluţia generală a mărcilor Heineken România în anul 2010 a fost în linie cu aşteptările companiei.

 

Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi ale consumatorilor, începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa şi va vinde unele dintre cele mai cunoscute mărci internaţionale deţinute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken România se va extinde cu 8 mărci internaţionale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Murphy's, Strongbow, Sol şi Desperados. Toate aceste mărci sunt deja disponibile pe piaţa din România prin intermediul unor importatori. În 2010, volumul total al acestor 8 mărci vândut pe piaţa din România a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken România.

 

Grupul Heineken are un portofoliu puternic format din mărci internaţionale apreciate în întreaga lume, parte dintre ele fiind deja disponibile şi pe piaţa din România prin intermediul unor companii importatoare. Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi consumatorilor noştri, anul acesta am decis să aducem 8 dintre cele mai apreciate mărci internaţionale mai aproape de consumatorii români. În viitor, vom continua să investim în mărcile noastre şi să le dezvoltăm şi vom căuta în permanenţă cele mai bune căi de a răspunde cât mai bine exigenţelor clienţilor şi consumatorilor noştri", declară Jan Derck van Karnebeek.

Agenda de Sustenabilitate - „Brewing a Better Future"

În anul 2010, Heineken România a lansat componenta locală a programului "Brewing a Better Future", care face parte din agenda globală de sustenabilitate a Heineken N.V.

 

"Agenda de Sustenabilitate ‚Brewing a Better Future‘ constă într-o abordare integrată, care acoperă toate ariile noastre de activitate, cu obiective clare, stabilite la nivel global şi local. „Brewing a Better Future" se întinde pe o perioadă de 10 ani, având la bază şi completând iniţiativele locale de sustenabilitate deja existente. În 2010 am continuat să investim în programele de sustenabilitate, în ciuda contextului economic, care nu a fost unul facil", declară Jan Derck van Karnebeek.

 

În ceea ce priveşte societatea, Heineken România îşi menţine abordarea faţă de consumul responsabil. Berea este un produs natural care, dacă este consumat cu moderaţie, face parte dintr-un stil de viaţă modern şi este un important liant social. Pe lângă iniţiativele anterioare ale companiei de a promova consumul responsabil (platforma on-line de comunicare socială responsabilă http://www.consumaberilenoastreresponsabil.ro/, menită să informeze şi să educe consumatorii cu privire la consumul responsabil), în 2010, Heineken România a continuat parteneriatul cu ALIAT, o organizaţie non-profit formată din specialişti în sănătate mintală şi i-a susţinut în dezvoltarea programului Alcohelp (http://www.alcohelp.ro/), primul centru on-line din România pentru prevenţia şi tratamentul consumului abuziv de alcool.

 

Heineken România caută în permanenţă modalităţi prin care să contribuie în mod pozitiv asupra mediului înconjurător prin implementarea unor iniţiative menite să reducă consumul de energie şi de apă, emisiile de CO2 şi prin care să îmbunătăţească activităţile de reciclare şi managementul deşeurilor. Ca parte din ambiţia companiei de a deveni un berar verde, Heineken România a început să cumpere şi să plaseze în piaţă numai frigidere care folosesc 100% tehnologie „verde", a căror eficienţă tehnică a fost testată şi dovedită. Aceste frigidere „verzi" vor asigura un consum redus de energie şi o amprentă de carbon mai mică. În plus, Heineken România va continua să îşi optimizeze rutele de distribuţie.

 

Heineken România acordă o atenţie deosebită comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea. În viitor, compania va continua să investească şi va creşte investiţiile în comunităţile locale în care îşi desfăşoară activitatea, derulând programe relevante care răspund unor nevoi ale comunităţii.

 

Piaţa de bere din România

Conform Asociaţiei Berarii României, în 2010, piaţa de bere din România a scăzut cu aproximativ 3,5% faţă de 2009, fiind afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Recesiunea economică ce a afectat piaţa de bere din România a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume berea acasă în loc să iasă în oraş.

 

Previziuni pentru 2011

"Ţinând cont de situaţia economică înregistrată atât la nivel internaţional cât şi la nivel naţional, este dificil de prevăzut cum va evolua piaţa berii în 2011, aceasta depinzând de mai mulţi factori precum: evoluţia economiei naţionale, încrederea românilor, puterea de cumpărare şi comportamentul de consum al acestora. Indiferent de context, noi gândim şi acţionăm pe termen lung: suntem în industria berii de peste 145 de ani. Suntem în România pentru a rămâne, pentru a investi în oamenii noştri, în compania şi în mărcile noastre. Obiectivul nostru pentru 2011 rămâne acelaşi: să construim mărci de valoare şi să le oferim consumatorilor noştri experienţe memorabile", declară Jan Derck van Karnebeek.

 

Despre Heineken România

Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume în ceea ce priveşte volumul. Heineken România face parte din grupul Heineken, care are o tradiţie de peste 145 de ani în industria producerii berii. În toată lumea, grupul Heineken îşi doreşte să construiască un portofoliu de mărci naţionale şi internaţionale puternice şi să le ofere consumatorilor produse de calitate şi experienţe memorabile. Heineken România are cel mai diversificat portofoliu de mărci: Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are 4 fabrici situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş şi 1.100 de angajaţi.

 

Contact

Livia Bucăţică, Corporate Relations Specialist Heineken România, 0723.388.122 sau l.bucatica@heineken.ro

Andreea Leonte, PR Director McCann PR, 021.232.37.27 sau andreea_leonte@mccannpr.ro


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

CSM Constanța box Alexandru Buleu, învins în optimi la Europene de favoritul categoriei. „Viitorul îți aparține!“

20 Apr 2024 749

Handbal Victorie în deplasare cu Potaissa Turda și CSM Constanța s-a calificat în sferturile Cupei României

20 Mar 2024 902

Sondaje de opinie Peste 70% dintre participanții la sondaj nu cred că România va adera la Schengen și pe cale terestră în 2024!

21 Jan 2024 1075

BTA 38% dintre bulgarii dintr-un studiu global sunt pesimişti faţă de 2024, alţi 18% - optimişti

01 Jan 2024 740

CSM Constanța „Pentru România!“, a strigat Elena Zaharia, după ce a învins-o pe japoneza Rin Mende la Campionatul Mondial

02 Dec 2023 1105

Tenis de masă CSM Constanța s-a calificat în sferturile ETTU EuroCup Women

16 Nov 2023 845

Baschetbalistele de la CSM Constanța s-au calificat în sferturile Cupei României (GALERIE FOTO)

07 Oct 2023 1009

Gânduri frumoase pentru elevi Bogdan Huțucă, deputat PNL - „Educația este cea mai bună trambulină spre o carieră de succes"!

11 Sep 2023 741

Liga a 4-a Constanța 2023/2024 Fotbalist nigerian la Viitorul Cobadin. Transferat și un jucător care a evoluat în Germania (GALERIE FOTO)

16 Aug 2023 3574

Tenis de masă Medalie pentru fetele de la LPS „Nicolae Rotaru“ la Naționalele de juniori Under-13

15 May 2023 1837

Horoscop Este rost de câștiguri importante la debutul acestei săptămâni

10 Apr 2023 1327

Reuven Azar, Ambasador al Israelului în România – „Considerăm că orașul Constanța poate deveni un hub în Marea Neagră”

30 Mar 2023 1141

Eliza Samara a rămas cu o victorie uriașă la Singapore, contra campioanei olimpice, și cu un alt meci memorabil, cu Margaryta Pesotska

16 Mar 2023 1713

Fotbalistele de la Farul Constanța s-au calificat în sferturile Cupei României

13 Mar 2023 1414

#ConstanțaEsteBine 7.03.2023 Matematica lunii martie

07 Mar 2023 1367