11 Jan, 2018 20:43
2466
Daniela MOLDOVEANU
Primăria Comunei Corbu, Județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Integrare Europeană.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an;
- certificat absolvire/calificare pentru ocupația expert achiziții publice;
- cunoștințe de operare PC: nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 12 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- 14 februarie 2018, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Corbu, str. Principală nr. 38, Județul Constanța, telefon 0241/765.100.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*:
11 Jan, 2018 22:48
La Corbu încă nu se ştie că suntem în UE? Au "Compartiment Integrare Europeană" ?!? ... sau ei nu s-au integrat încă?