AJPIS Constanța Ce agenții asigură comunicarea cu beneficiarii prin call-center?

  • 021.93.09! Este numărul unic de telefon la care puteți afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București.
 
021.93.09! Este numărul unic de telefon la care puteți afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București, transmite un comunicat din partea Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța.
 
Serviciul de call center cu acoperire națională, asigură o comunicare eficientă și unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistență socială, respectiv măsurile aplicate clienților casnici de energie electrică și gaze naturale, acordate lunar, în valoare de peste 2,75 mld. lei.
 
Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor/solicitărilor telefonice.
 
Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționare a instituției, iar punctele de lucru se află în șapte dintre agențiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani, AJPIS Suceava și APISMB.
 
Eficiența comunicării prin intermediul call centr-ului este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, instruiți pentru a furniza informațiile privind beneficiile de asistență socială și a celorlalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS.
 
Serviciul de tip call center este dezvoltat în cadrul proiectului „Politici sociale performante - strategie națională pentru implementarea performantă a politicilor familiale” - cod SIPOCA 706, cod MySmis 129604, implementat de MMSS și ANPIS, proiect care deține și o componentă de Helpdesk, menită să îmbunătățească relația dintre instituția publică și beneficiar, pentru creșterea calității serviciilor publice, a încheiat sursa citată.


Citește și:
Ministrul Muncii, în vizită la AJPIS Constanţa

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Primăria Constanța Întâlnire de lucru la Direcția Generală de Asistență Socială. Iată despre ce s-a discutat

19 Apr 2024 577

Anunț important al AJPIS Constanța! Când vor intra în conturi alocațiile pentru copii

05 Apr 2024 706

Căminul „Sf. Cuvios Ioan’’ din Constanța, în atenția autorităților. Ce nereguli au fost constatate

04 Apr 2024 705

Anunț important al AJPIS Constanța. Vizate alocațiile copiilor și indemnizațiile

08 Mar 2024 815

DGASPC Constanța cheamă în judecată AJPIS Constanța. Care este motivul?

01 Mar 2024 954

DGASPC cheampă AJPIS Constanța în instanță! Este vizat anularea procesului verbal de la Centrul de Recupeare „Artemia” Techirghiol

25 Feb 2024 803

AJPIS Constanța Primele plăți pentru beneficiarii venitului minim de incluziune

23 Feb 2024 649

Anunț important al AJPIS Constanța! Vizați, beneficiarii de alocație de plasament

19 Feb 2024 735

Întâlnire de lucru între ISU „Dobrogea’’ , AJPIS Constanța și prefectul Silviu Coșa

16 Feb 2024 675

Procesul a ajuns la Curtea de Apel Constanța AJPIS a făcut recurs în dosarul unde DGASPC cere suspendarea procesului verbal emis în legătură cu Centrul „Artemia”

12 Feb 2024 1107

Anunț important al AJPIS Constanța! Când vor intra în conturi alocațiile pentru copii

07 Feb 2024 893

Anunț important al AJPIS Constanța! Când vor intra în conturi alocațiile și indemnizațiile

05 Jan 2024 2212

Primarul Municipiului Constanța a pierdut procesul privind locurile de parcare gratuită pentru persoanele cu dizabilități! Motivarea tribunalului (DOCUMENT)

27 Dec 2023 10822

Anunț important al AJPIS Constanța! Vizați beneficiarii de alocație de stat sau indemnizații

07 Dec 2023 1319

Protestele continuă la Casa de Pensii, ITM și AJPIS Constanța (FOTO+VIDEO)

17 Nov 2023 1294