Contractul de achiziție pentru elaborarea strategiei de marketing a destinației, semnat de OMD Mamaia – Constanța

Sursă foto: Primăria Municipiului ConstanțaÎn luna august a acestui an, Organizația de Management al destinației Mamaia - Constanța anunța că va elabora și implementa strategia de dezvoltare și marketing turistic la nivel local.

Organizația a semnat contractul de achiziții pentru serviciile de realizare a strategiei cu firma BrandBerry din Brașov.

Implementarea strategiei de dezvoltare și marketing turistic are rolul de a duce la îmbunătățirea serviciilor oferite, a imaginii destinației și la extinderea sezonului turistic:

“Realitatea ultimilor ani ne-a arătat că destinația Mamaia – Constanta are nevoie de o abordare nouă, una îndrăzneață și în pas cu vremurile pe care le traversează turismul mondial. Aceasta direcție poate fi identificată numai printr-o consultare deschisă a operatorilor din turism, autorităților, dar mai ales a turiștilor care vin an de an să viziteze Constanța”, a precizat Calin Ile, expert turism BrandBerry.

Reprezentanții Organizației de Management al destinației Mamaia – Constanța spun că acest pas reprezintă o obligație asumată în dosarul de avizare la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, al OMD-ului local:

“Am încredere în profesionalismul noului partener contractual, așteptăm cu nerăbdare întâlnirile cu toți factorii interesați din destinația Mamaia-Constanta și bineînțeles, interpretarea datelor. Este evident faptul că avem nevoie de o strategie de marketing turistic, iar procedura de achiziție a urmat toți pașii legali. La baza selecției a stat criteriul prețului cel mai mic, combinat cu portofoliul și profesionalismul firmei”, a adăugat George Măndilă, președinte al Organizatiei de Management al Destinației Mamaia-Constanta.

Destinația Mamaia – Constanța este una dintre cele mai cunoscute din Romania și tocmai acest aspect transformă proiectul de realizare a strategiei de marketing într-o mare provocare:

“Avem încredere că experiența noastră ne va conduce pe drumul cel bun în găsirea unei soluții care să ofere unitate în comunicarea destinației Mamaia- Constanta, dar care să respecte în același timp specificul  particular al obiectivelor turistice din destinație”, este de părere Romulus Oprică, sociolog.

Elaborarea strategiei va începe la 1 noiembrie, iar finalizarea ei ar trebui să aibă loc în luna martie a anului viitor, având o durată de aplicare de 6 ani, din 2024 și până în 2029 inclusiv.

Totodată, reprezentanții companiei BrandBerry au precizat că elaborarea strategiei va deține un calendar de activități, care va include mai multe etape: analiza informațiilor disponibile public despre destinație, o serie de cercetări cantitative de măsurare a percepției și așteptărilor stakeholderilor (autorități, operatori din industria ospitalității și turiști), identificarea unor exemple de bune practici din destinații similare, interviuri și focus-grupuri de calibrare a strategiei.
 
Citește și: 

Organizația de Management al Destinației Mamaia–Constanța„Nu suntem nici pro, nici contra suspendării PUZ Mamaia!”
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Mamaia, centrul distracției de 1 Iunie Evenimente de neuitat pentru întreaga familie organizate de OMD Mamaia Constanța

17 May 2024 385

Mesaj pentru turiști Mirela Matichescu, managerul OMD Mamaia Nord – „Avem o stațiune cu cele mai noi locuri de cazare și o plajă extrem de frumoasă“

15 May 2024 438

Strategia de dezvoltare a stațiunii Mamaia, pe masa discuțiilor cu autoritățile din Constanța

10 May 2024 626

OMD Mamaia Constanța Sărbători Pascale vibrante, cu artiști de excepție pe litoralul românesc

07 May 2024 583

OMD Mamaia Concertul din această seară cu Lidia Buble și Misha a fost anulat – Iată noul program

02 May 2024 849

Mesaj de Ziua Tineretului OMD Mamaia Nord - „Tineretul nu este doar viitorul nostru, ci este prezentul vibrant care ne inspiră în fiecare zi!“

02 May 2024 120

ATIMMT și OMD Mamaia Constanța Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii, la Pavilionul Expozițional Constanța (GALERIE FOTO)

26 Apr 2024 505

OMD Mamaia Nord și Primăria Năvodari, pregătite de sezonul estival 2024 Primarul Florin Chelaru - „Vom crea un climat de siguranță pentru toți turiștii“

24 Apr 2024 126

OMD Mamaia Nord îi încurajează pe toți turiștii să fie responsabili „Să ia în considerare consumul de apă și energie din hoteluri“

22 Apr 2024 119

LIVE TEXT+VIDEO OMD Mamaia Constanța, Ministerul Economiei și Turismului și alte instituții din domeniu anunță debutul Sezonului Litoral - Delta Dunării 2024 (Galerie FOTO)

19 Apr 2024 771

OMD Mamaia Vibrant și Inegalabil – 1 Mai și Paște pe litoralul românesc

19 Apr 2024 532

LIVE TEXT - Constanța Se lansează OMD Mamaia Nord Năvodari! Cum se pregătesc pentru sezonul estival 2024? (GALERIE FOTO)

17 Apr 2024 984

Stațiunea Mamaia și Orașul Constanța, nominalizate la Destinația Anului

16 Apr 2024 448

Ce au decis magistrații în cauza Matichescu &Micu vs. AGA Airtours SRL

12 Apr 2024 628

Concurs logo Mamaia, la final. S-a ales varianta câștigătoare (FOTO)

11 Apr 2024 772