Primăria municipiului Constanţa organizează dezbaterea publică pe tema „Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în municipiul Constanţa”, aprobat prin H.C.L. nr.427/2017, cu modificările şi completările ulterioare şi invită operatorii economici interesaţi, asociaţiile şi organizaţiile patronale, ONG-urile sau orice entităţi interesate în data de 17.03.2023, ora 10:00, în sala Remus Opreanu a Palatului Administrativ, bd. Tomis nr. 51.
Accesul în sală se va face în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 16.03.2023, ora 14:00.
Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizaţi dacă doriţi să luaţi cuvântul la dezbaterea publică, conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: