Invatamant

Cursuri suspendate Studenții de la Universitatea „Ovidius“ Constanța vor desfășura activitățile didactice online


Consiliul de Administrație al Universității „Ovidius“ s-a întrunit în ședință în data de 10 martie pentru a lua mai multe decizii pricind prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul COVID-19. Cea mai importantă decizie este cea privind desfășurarea tuturor activităților didactice on-line în perioada 11-22 martie 2020. Consiliul de Administrație a decis recomandarea desfășurării acestora la nivel de online, măsură care are caracter preventiv în contextul epidemiei de COVID-19.


Au mai aprobat, de asemenea, suplimentarea materialelor necesare igienizării spațiilor de învățământ din cadrul UOC, prin achiziționarea în regim de forță majoră a materialelor cuprinse în referatul înregistrat la UOC, cu o valoare estimată de 15.470 lei fără TVA. Materialele vor fi montate și distribuite în spațiile universitare. Decizia a fost aprobată de președintele Consiliului de Administrație, prof. univ. dr. Sorin Rugină.


La ora 16:00, Senatul Universității Ovidius s-a întrunit și a aprobat decizia Consiliului de Administrație, hotărârile aprobate intrând în vigoare.

În urma ședinței de Senat de marți seară, s-a hotărât trecerea în mediul online în perioada 11-15 martie a tuturor activităților didactice, urmând ca în perioada 11.03.2020-22.03.2020 să se implementeze de către fiecare facultate a UOC planul de măsuri expus mai jos.

Începând de miercuri dimineață fiecare facultate va recurge la măsurile necesare pentru evitarea oricărei situații care ar putea crea neplăceri.

Plan de măsuri

Consiliul de Administrație al Universității „Ovidius” din Constanța propune următorul plan de măsuri, pentru perioada 11.03.2020-22.03.2020, discutat ieri, 10.03.2020, în plen, în completarea a HCA nr. 29, din 25.02.2020, a deciziilor luate de Comitetul de Urgență al UOC, din data de 28.02.2020 și din data de 9.03.2020 și a recomandărilor Serviciului SSM:

Trecerea progresivă a activităților didactice în mediul online:

 Etapa I
- Utilizarea și de către studenții din cadrul programelor cu frecvență a platformei de E-learning a UOC, în cazul facultăților cu programe ID-IFR similare;
- Transmiterea materialelor didactice în format electronic prin mijloace digitale de comunicare și păstrarea dialogului profesor-student în cadrul aceleași platforme;

Etapa a II-a
– Utilizarea următoarelor platforme în actul didactic:
* Platforma de E-learning a UOC și în cazul facultăților care nu au programe ID-IFR;
* Microsoft Teams pentru membrii comunității academice care și-au creat deja conturi gratuite de Office 365;
* Skype și Webex pentru restul categoriilor de colegi și studenți.

În această perioadă, nu se vor cuantifica absențele la activitățile didactice față în față.
 
Achiziționarea de urgență a materialelor suplimentare de dezinfecție.
 
Intensificarea activităților de igienizare a tuturor spațiilor de învățământ și cazare ale UOC.

Amplasarea de covorașe și soluții dezinfectante în toate zonele de acces ale instituției.

Sistarea și reprogramarea tuturor evenimentelor științifice, cultural artistice și sportive care implică invitați/participanți din afara universității.

Interzicerea accesului tuturor vizitatorilor în căminele UOC.

 Se recomandă tuturor cadrelor didactice, studenților, personal didactic auxiliar și nedidactic să evite deplasările, în țară și în străinătate,  în zonele în care au fost confirmate cazuri de îmbolnăvire cu COVID 19.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cine sunt noii administratori ai Șantierului Naval 2 Mai SA de la Mangalia

19 Mar 2020 493

Transport gratuit pentru elevii şi liceenii constănţeni. Făgădău explică de ce nu s-a putut acorda până acum această facilitate

06 Mar 2020 2054

Prin dispoziţie de primar, atribuţiile de secretar al UAT Constanţa au fost delegate Fulviei Antoanela Dinescu

04 Mar 2020 4187

CLM Constanţa. Doi consilieri locali de la PSD şi un altul de la PNL şi-au depus rapoartele de activitate (documente)

03 Mar 2020 728

Declaraţie de avere - Constantin Chirilă, membru CA la CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (document)

26 Feb 2020 1454

Ce proiecte au avut de avizat consilierii locali municipali din Comisia pentru administrația publică?

22 Feb 2020 1165

Ce discută chiar în aceste momente aleșii locali din Comisia de învățământ, sănătate, cultură și sport

11 Feb 2020 663

Directorul Aeroportului Mihail Kogălniceanu prezintă raportul de activitate în fața Consiliului de Administrație

10 Feb 2020 756

Cine l-a recomandat pe Costel Stanca în funcţia de director general provizoriu la CN APM Constanţa

07 Feb 2020 2810

Încep evaluările anuale ale managerilor instituţiilor de cultură subordonate Consiliului Judeţean Constanţa (document)

07 Feb 2020 2233

Blocul ridicat de Dakonis vizavi de Centrul de Scafandri intră la vot în şedinţa de Consiliu Local Municipal (documente)

22 Jan 2020 797

Consultarea pieţei Poliţe de asigurare pentru răspunderea profesională a conducerii Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa (document)

17 Jan 2020 449

PNL şi USR se „caţără” pe catargul lui Palaz! În joc sunt 80.000 de euro, dar şi o construcţie ilegală!

17 Jan 2020 2004

PNL a votat împotriva tarifelor Direcţiei de Pază. Consilierul Marian Cruşoveanu Contractul a expirat din decembrie, cum vor fi plătiți angajații?

16 Jan 2020 1304

Ministerul Transporturilor a eliminat reprezentatul CJC din Consiliul de Administrație al Aeroportului de la Mihail Kogălniceanu. Iată noul Consiliu de Administrație

13 Jan 2020 3526