Bogdan Huțucă (PNL) “PIB-ul va crește semnificativ odată cu darea în exploatare a autostrăzii de la Nădlac la Constanţa”

  • Autostrada de la Nădlac la Constanţa care va tranzita centrul ţării este proiectată pe o lungime de 920 de kilometri, însă până în 2015, mai puţin de jumătate din aceasta, adică 417 kilometri, era finalizată
  • Lucrările au încremenit, cu toate că conexiunea cu estul ţării, spre Constanţa, trebuia să se realizeze până în 2018
  • În doar șase luni, Guvernul PNL a dat în lucru 70 de kilometri de autostradă și drumuri expre

Autostradă continuă între vestul ţării, la Nădlac, şi estul ţării, la Constanţa, care trece prin Sibiu şi Braşov, trebuia să fie gata încă din 2018.
Autostrada de la Nădlac la Constanţa care va tranzita centrul ţării este proiectată pe o lungime de 920 de kilometri, însă până în 2015, mai puţin de jumătate din aceasta, adică 417 kilometri, era finalizată. Și de atunci lucrările au încremenit, cu toate că conexiunea cu estul ţării, spre Constanţa, trebuia să se realizeze de mai bine de doi ani.
Deputatul PNL de Constanța, Bogdan Huțucă afirmă în acest context că guvernul liberal a decis să accelereze economia prin construcția de autostrăzi.
“Dacă ar fi fost să ne luăm după PSD, am fi avut 470 de kilometri de autostrăzi proaspăt construiți după guvernare lor. Cam 120 de kilometri pe an. În realitate vreo 10 kilometri finalizați în toată țara, restul fiind inițiați cu mulți ani în urmă. Matematica ne arată că cei 470 de kilometri promiși, la un ritm al PSD-ului ar fi fost costruiți în nu mai puțin de jumătate de secol.
În doar șase luni, Guvernul PNL a dat în lucru 70 de kilometri de autostradă și drumuri expres.

Dacă ne întrebăm de ce PSD nu a reușit, răspunsul e simplu. La fiecare rectificare bugetară se tăiau banii de investiții ca să fie redirecționați în pomeni electorale.
Dacă e să ne întrebăm de ce sunt importante autostrăzile, ne întoarcem din nou la cifre.

Autostrada București-Constanța a generat, la patru ani de la darea în folosință, triplarea PIB-ului pentru județul Constanța.
E limpede că PIB-ul va crește semnificativ odată cu darea în exploatare a principalelor coridoare de transport din România, atât la nivel rutier, cât și la nivel feroviar. Și mă refer la axa Constanța- Brașov-Sibiu-Nădlac. Ce i-a ținut în loc pe foștii guvernanți? Corupția și incompetent”.

Totodată, parlamentarul mai anunță și faptul că șoferii care vor veni pe litoral se vor bucura din această săptămâna de ridicarea restricțiilor de pe Autostrada Soarelui. De altfel și Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor a informat că din 11 iunie 2020, vor fi ridicate restricțiile de circulație de pe Autostrada Soarelui, mai devreme decât a fost estimat inițial.
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Buget la Transporturi pentru noua autostradă de la Constanța. Când începe și când se termină. Traseu și lungime totală

24 Jan 2017 10296

HotNews „UE se aștepta să vadă în Master Plan autostradă de la Nădlac la Constanța”

04 Oct 2014 3032

Eusebiu Pistru susţine că Autostrada Nădlac-Constanţa va fi gata după 2020

07 Aug 2014 4779