Agentia de presa mondena Iulia Vantur, surprinsa de Moga cu o vacanta in Paradis

iulia-vantur-moga-vacanta-1.jpgIulia Vantur si Marius Moga s-au rupt de lume in Maldive

Iulia Vantur, prezentatoarea Stirilor Pro Tv din diminetile de week-end si a emisiunii "Dansez pentru tine" a primit in dar, de ziua ei, de la iubitul ei, Marius Moga, o vacanta surpriza intr-o destinatie despre care nu a stiut nimic pana in momentul in care s-a urcat in avion - Maldive. "Nu am avut timp sa-mi fac planuri, trasee, sa-mi construiesc asteptari, pretentii. Am plecat cu bagajul la aeroport, fara aparatul foto, in timp ce agentul de turism la care apelam mereu cauta bilete spre destinatia surpriza pentru mine, stiuta doar de Marius. Credeam ca plecam aproape, in Grecia, intr-o tara pe care o stiam. Am avut parte de o destinatie despre care nu stiam mai nimic, dar pe care am descoperit-o acolo, traind intens fiecare clipa."

Pregatita pentru un zbor de o ora-doua, Iulia a fost surprinsa sa vada ca o asteapta un drum lung, de peste 12 ore, insa stia ca merita, pentru ca dupa asta o astepta Paradisul: „După ore nesfarsite de zbor si doua escale am ajuns in Maldive. Ne-a urat bun venit o ploaie scurta si racoritoare de vara. Ne-am urcat in vapor si de acolo ne-am rupt total de lume. Simteam cum las in urma totul, griji, probleme. Nici nu mi-am imaginat cata linişte si frumusete voi găsi in vacanţa asta. Totul e o poezie, un tablou ce te invita la visare, la meditatie, la intimitate".

"Ne-am bucurat de peisaj, de liniste, la spa, am meditat cu instructorul de yoga"

iulia-vantur-moga-vacanta-2.jpgIulia spune cu toata convingerea ca anul acesta, de ziua ei, a primit cele mai frumoase cadouri. Primul de la Marius, iar cel de-al doilea de la astre, „un cer instelat si o luna carnoasa, cu o coroana superba in jurul ei. A fost pentru prima data in viaţa când am văzut un asemenea fenomen. Era un cerc perfect rotund in jurul lunii pline.", povesteste emotionata vedeta Pro Tv.

„Ne-am bucurat de peisaj, de liniste, am inotat, ne-am rasfatat sub razele soarelui, la spa, am meditat cu instructorul de yoga, am citit, am stat fără sa fim nevoiţi sa facem nimic. Am stat aproape o săptămâna pe doua insule din Maldive. Chiar daca nu erau multi turisti pe insula, in aceasta vacanta am cunoscut oameni interesanti, diferiti, am vazut in ce condiţii traiesc bastinasii si am realizat inca o data ca fericirea nu sta in toate "realizările" pentru care te zbati in fiecare zi, ci in linistea si echilibrul sufletului".

In Kuala Lumpur, Iulia a facut Fish Spa: pestii i-au curatat talpile intr-un bazin cu apa

Cei doi indragostiti s-au dat greu dusi de pe insulita, au luat cu ei toate amintirile, senzatiile si linistea locului si au gasit si o solutie ca drumul spre casa sa fie mai usor de suportat: „Pentru a face trecerea mai lina am făcut o escala de doua zile la Kuala Lumpur. De la calmul insulei am nimerit intr-un oras mai aglomerat decat ne-am imaginat, cu oameni ce misunau ca furnicile, cu cladiri si turnuri ce zgariau norii, salvat totusi de vegetatie. Am facut o "baie de multime" in cartierul chinezesc, acolo unde gasesti de "toate", dar si turisti de pretutindeni. Un zumzet continuu, usor obositor, dar plăcut.", povesteste Iulia care in aceasta agitatie a intalnit un calugar batran bun si intelept care i-a facut cadou o bratara ce i-a devenit pe loc talisman.

Iulia a descoperit si latura relaxanta a agitatului Kuala Lumpur care la fiecare colt de strada ascundea cate un Spa. Asa ca Iulia nu a stat mult pe ganduri si a experimentat tratamentele si indemanarea chinezilor: „Cea mai interesantă terapie mi s-a părut Fish Spa, intr-un mic bazin cu pesti care iti masau si curatau picioarele. Trebuie sa recunosc ca am iesit de acolo cu talpile usoare ca o pana.", isi aminteste Iulia

www.agentiadepresamondena.com

Ti-a placut articolul?

Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

UPDATE Accident rutier în parcarea Kaufland, municipiul Constanța. Ambulanța a intervenit

16 Mar 2024 1339

Licitații publice O firmă înființată anul trecut va executa pentru Primăria Constanța, documentația de reabilitare urbană a terenului din zona ICIL din Constanța (DOCUMENT)

12 Mar 2024 889

Știri Constanța azi Trafic îngreunat în zona ICIL, direcția Casa de Cultură spre gară (FOTO+VIDEO)

12 Mar 2024 1610

Știri Constanța Camere de supraveghere în zonele școlare. Poliția Locală monitorizează zonele. Atenție unde parcați! (FOTO+VIDEO)

07 Mar 2024 856

Sondaj de opinie Majoritatea respondenților ar fi de acord cu o trecere de pietoni între intersecția de la ICIL și strada București din Constanța

25 Feb 2024 891

Sondaj de opinie Ar fi utilă o trecere de pietoni între intersecția de la ICIL și strada București din Constanța?

18 Feb 2024 926

Colindătorii au luat la pas străzile din municipiul Constanța (GALERIE FOTO+VIDEO)

23 Dec 2023 2554

Primăria Constanța Încep lucrările de reabilitare în zona Dacia și Trocadero

20 Dec 2023 1028

Pe străzile din Constanța şi-au făcut apariţia primii vestitori ai Crăciunului! (GALERIE FOTO+VIDEO)

09 Dec 2023 3742

Constanța Atenție șoferi! Circulație restricționată în intersecția de la ICIL pentru desfășurarea lucrărilor de asfaltare

16 Nov 2023 868

Știri Constanța Lucrările de modernizare și reabilitare a bulevardului 1 Decembrie 1918 continuă în zona ICIL! Restricții de trafic

15 Nov 2023 1714

Știri Constanța Se lucrează zilele acestea în zona ICIL

10 Nov 2023 746

Incendiu parcare LIDL Constanța Inspirând prin acțiune. Patricia, voluntara de 17 ani, impresionează în prima ei intervenție (FOTO+VIDEO)

01 Nov 2023 2347

Incendiu parcare LIDL Constanța Căruciorul unui bebeluș scos de pompieri dintr-o mașină în flăcări (FOTO+VIDEO)

29 Oct 2023 2685

Știri Constanța azi UPDATE. Incendiu auto în parcarea Lidl din zona ICIL! (FOTO+VIDEO)