14 Mar, 2017 00:00
4813
Lavinia SICLITARU
Comisia înfiinţată ca să analizeze activitatea Serviciului de Impozite şi Taxe Constanţa s-a reunit ieri, într-o primă şedinţă de lucru. În cadrul întâlnirii, comisia a încheiat procesul-verbal prin care a solicitat conducerii Serviciului Public de Taxe şi Impozite şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) ca, în termen de trei zile lucrătoare, să pună la dispoziţia membrilor acesteia următoarele documente:
- setul de documente justificative care au condus la închirierea sediului de pe bulevardul Tomis nr. 112, precum şi documentele privind contractul de locaţiune încheiat de SPIT, prin director executiv
Virginia Uzun, şi SC Eden SRL;
- fişa postului şi atribuţiile directorului executiv, Virginia Uzun;
- contractul colectiv de muncă de la nivelul SPIT;
- organigrama instituţiei;
- regulamentul de organizare şi funcţionare.
„Procesul-verbal încheiat a fost depus la secretariatul Consiliului Local Municipal, care îl va remite electronic conducerii SPIT. Următoarea întrunire a comisiei de verificare a activităţii Serviciului de Taxe şi Impozite va avea loc vineri, 17 martie, ora 13.00, când sperăm să punem analiza aceste documente solicitate“, ne-a declarat
Cristina Văsii, consilier local PNL şi membru al comisiei.
Vă reamintim că din această structură de verificare fac parte Cristina Văsii (PNL),
Mircea Dobre (PSD) şi
Secil Cantaragiu (PMP).
Dincolo de sumele exorbitante aruncate de conducerea SPIT pentru închirierea sediilor de pe Sulmona 22 şi Tomis 112, membrii comisiei de verificare vor să stabilească ce atribuţii din fişa postului îi permit şefei SPIT, Virginia Uzun, să ia decizii fără să consulte Consiliul Local Municipal, deşi, prin lege, se subordonează acestuia.
Citeşte şi:
Pentru 18.000 de euro pe lună. Cum a ajuns SPIT Constanţa chiriaş la Eden SRL în clădirea ridicată pe terenul vândut de RAEDPP (galerie foto)
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: