“În 20 de ani de publicitate nu am trăit așa ceva”, povestește Adrian Preda – „Predu”, publicitar cu ștate vechi în industrie, potrivit
paginademedia.ro. „Am ajuns acolo crezând că o să fie câteva agenții, dar în sală era toată piața. Ne salutam, era ca la festival, ca la Effie”, continuă el. „A fost un recensământ al agențiilor de publicitate”, au glumit unii publicitari.
Zeci de seniori din creație, chiar proprietari de agenții de publicitate, profesioniști, au umplut sala de la Sofitel în cea mai mare chemare la o licitație din ultimii ani, din partea Carrefour. Efectul nu fost însă cel dorit.
Ce s-a întâmplat? Astăzi, de la ora 10.00, profesioniști din 50 de agenții – full service, shopuri de creație, agenții de digital – s-au întâlnit la hotel Pullman, la chemarea Carrefour. Retailerul le-a trimis o invitație la un briefing, lucru obișnuit într-o licitație. Neobișnuit a fost numărul participanților. Cei mai mulți dintre publicitarii contactați de Paginademedia.ro nu știau că alte zeci de agenții au fost invitate.
Articolul integral pe paginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: