O societate din Bucureşti va furniza servicii de mentenanţă a simulatoarelor de navigaţie pentru CERONAV (document)

Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul „Servicii de mentenanţă simulatoare:  Simulator pentru misiuni complete de navigaţie, Simulator GMDSS (Global Maritime Distress and Safety Sistem), Simulator compartiment maşină şi Simulator pentru operare mărfuri lichide în vrac“. Acesta este Smart Control SRL, iar valoarea contractului atribuit este de 341.499,6 lei.
 
Autoritatea contractantă va încheia un contract pe o perioadă de 12 luni calendaristice cu un singur operator economic, în urma aplicării procedurii simplificate, pentru prestarea serviciilor de mentenanţă simulatoare, după cum urmează: întreţinere software simulatoare existente-repunere în funcţiune software, reparare software, asigurarea înlocuirii hardware convenţional, prin reinstalarea software, întreţinere hardware specific simulatoare existente - verificare periodică şi reparaţii/înlocuire, curăţare,  suport tehnic simulatoare existente - furnizarea tuturor modificărilor software disponibile şi remedierea deficienţelor conţinute de sistemul instalat.
 
În cadrul serviciilor vor fi incluse: asistenţă on-line - asistenţă prin telefon/fax/e-mail în timpul programului de lucru (orele 8.00-16.00), service la sediul achizitorului, la cererea acestuia, actualizarea software-ului (furnizarea tuturor modificărilor software disponibile şi remedierea deficienţelor conţnute de sistemul instalat), mentenanţă exerciţiilor existente pentru toate tipurile de echipamente simulate. La acestea se adaugă mentenanţa zonelor existente de navigaţie pentru ultimele versiuni ale producătorului simulatorului; asigurarea asistenţei tehnice sau înlocuirii în caz de defecţiune a modulelor hardware specifice simulatorului; instruirea instructorilor cu noutăţile introduse de mentenanţă - asistenţă tehnică informatică a softului, mentenanţă la interval de 6 luni a tastaturilor integrate în consolă, mouse-urilor, timonă, telegraf.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

 
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: director general Ovidiu Sorin Cupşa; director general adjunct Emil Luca, director comercial Dan Pisică, director economic Claudia Gheorghe; director studii  Teodor Popa, şef Serviciu juridic şi asistenţă managerială Nicolae- Iulian Trandafir; şef Birou Achiziţii Publice Diana Andreea Zainea; şef Serviciu Inginerie şi Nave cu Caracteristici Speciale  George Adrian Laurenţiu Martinas; şef Serviciu Navigaţie Maritimă  Laurenţiu Mironescu; şef Serviciu Siguranţa Maritimă şi Formare Personal Nebrevetat Sevastian Butoi.
 

Despre Smart Control SRL

 
Potrivit Registrului Comerţului, firma a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 180.990 lei, integral vărsat, este compus din 18.099 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei.
Asociaţi persoane fizice sunt: Pătularu Mihai, cu 27,5%, din capitalul social, şi Olteanu Camelia, cu 72,5% din capitalul social. Administratorul firmei, care se ocupă de activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei, este Pătularu Mihai.
 
În anul fiscal 2016, societatea a avut 34 de salariaţi, a înregistrat un profit de 251.884 lei şi o cifră de afaceri de 9.762.729 lei. De asemenea în anul fiscal 2017, firma cu 25 de salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 11.738.426 lei şi un profit de 378.419 lei. Situaţia financiară pe anul 2018 arată astfel: profit de  766.145 lei, 21 de salariaţi şi cifră de afaceri de 19.868.137 lei.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice”.
 
În secţiunea „Documente”, puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului.

 
Citeşte şi:

Smart Control SRL a semnat cu CERONAV. Va furniza simulatoare de instruire (document)

 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

UPDATE. Licitații Constanța CERONAV achiziționează servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru sediile sale (DOCUMENT)

13 Apr 2024 487

Staff-ul CERONAV, în Austria, prezent la un eveniment ce vizează Schengen

13 Apr 2024 471

Teren de pe Aleea Universității din Constanța, vândut la licitație

11 Apr 2024 960

Licitații Constanța CERONAV achiziționează sistem semnalizare incendiu pentru sediul de la Galați (DOCUMENT)

10 Apr 2024 376

Mai multe vânzări de terenuri, în atenția Consiliului Local Municipal Constanța. Pentru unele suprafețe se poate exercita dreptul de preepțiune

22 Mar 2024 906

CERONAV achiziționează de la Smart Control SRL servicii de mentenanță pentru simulatoare! (DOCUMENT)

15 Mar 2024 464

Scandal la CERONAV Dan Pisică, director comercial, face acuzații grave! Ce spune directorul general Teodor Popa

12 Mar 2024 5005

Aproape 95.000 de euro K1 Tot SRL, din București, va face curățenie în sediile CERONAV din Constanța și Galați! (DOCUMENT)

09 Mar 2024 753

CERONAV cumpără ambarcațiuni de salvare! Valoarea estimată a contractului, aproape 300.000 de lei

06 Mar 2024 557

Cumpărări directe Constanța! Centrul de Scafandri a bătut palma cu CERONAV! (DOCUMENT)

06 Mar 2024 528

Achiziție nouă la Ceronav Constanța. Instituția cumpără servicii de mentenanță pentru stimulatoare (DOCUMENT)

01 Feb 2024 853

UPDATE. Ședință CL Constanța CERONAV poate cumpăra prin licitație terenul de la Baza Nautică (DOCUMENT)

28 Dec 2023 780

Proiectul de hotărâre privind vânzarea unui teren de aproximativ 700 mp din Constanța, în atenția consilierilor locali (DOCUMENT)

28 Dec 2023 854

Servicii de curățenie pentru Ceronav Constanța și Subunitatea Ceronav Galați. Cine a câștigat contractele (DOCUMENT)

20 Dec 2023 1013

CERONAV – un nou director, aceeași viziune

18 Dec 2023 613