2 martie:
Noua generaţie Ford Focus va fi prezentată presei la ora 11.00, în
cadrul standului Ford: hala 5, standul 5251
Debutul noii game de
modele Ford C-MAX pregătită pentru producţie
Modelul Ford Kuga
combină performanţă cu emisii CO2 reduse
Ford Mondeo dispune de
propulsoare cu eficienţă sporită
Noua generaţie Ford Focus îşi
face debutul european în cadrul Salonului Auto de la Genva 2010, în data
de 2 martie, la numai câteva săptămâni de la dezvelirea acestuia la
Salonul Internaţional Auto Nord American. Aceasta este prima sanşă
acordată publicului european de a vizualiza autovehiculul ce
prefigurează viitoarea generaţie de modele globale dezvoltate de către
Ford pe platformă de clasă C.
Viitoarei generaţii Ford Focus i
se vor alătura în cadrul salonului versiunile de producţie ale noilor
modele C-MAX şi Grand C-MAX prefigurate anul trecut la Salonul Auto de
la Frankfurt.
Ford comunică de asemenea îmbunătăţiri la nivel
tehnologic pentru modelele Kuga şi Mondeo şi dezvaluie opţiuni
suplimentare disponibile pentru modelele Ford S-MAX şi Galaxy.
Noua
gamă Ford C-MAX
Noua gamă compusă din modelele Ford C-MAX şi Grand
C-MAX, care urmează să intre în comercializare la nivel european pe
decursul anului curent, va reprezenta una dintre principalele atracţii
Ford în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Cele două noi modele
prezintă un stil inedit pe piaţa modelelor compacte multi activitate
(vehicule MAV).
Clienţii segmentului MAV Ford de clasa C pot opta
pentru versiunea cu 5 locuri C-MAX sau pentru cea cu 7 locuri Grand
C-MAX, aceasta din urmă dispunand de uşi spate cu sistem glisant şi de
un design inovativ al scaunelor, care asigură spaţiu remarcabil şi
flexibilitate.
Interiorul modelului C-MAX dispunând de 5 locuri este
dezvăluit în premieră la Geneva.
Ford C-MAX prezintă o linie a
plafonului în stil coupe, care coboară către partea spate a vehiculului
fără a compromite însă confortul şi aplicabilitatea modelului. Modelul
cu 7 locuri dispune de o linie a plafonului înălţată şi de piloni mai
subţiri, care accentuează spaţiul generos şi vizibilitatea din
interiorul cabinei de pilotaj.
Noul Ford C-MAX va prezenta şi
viitoarea generaţie a sistemului interfaţă utilizator - vehicul
(sistemul HMI) Ford. Elemente cheie ale acestei tehnologii le reprezintă
comutatoarele cu 5 poziţii, dispuse pe volan, care activează şi
controlează cele două afişaje ale vehiculului: cel dispus în partea de
instrumente şi cel secund, montat într-o poziţie superioară a consolei
centrale. Acest nou sistem de control simplu şi intuitiv dă
posibilitatea şoferului să opereze principalele funcţii ale vehiculului
fără a îndepărta mâinile de pe volan şi cu un minim de distragere a
atenţiei de la activitatea de şofat.
Propulsoarele eficiente şi
cu emisii reduse disponibile pe gama C-MAX includ motorul de 1,6 litri
Ford EcoBoost pe benzină şi motoarele actualizate Duratorq TDCi diesel
de 1,6 şi 2,0 litri.
"Lansarea noii game C-MAX are o semnificaţie
aparte şi demonstrează clienţilor de pretutindeni că se pot aştepta la
linii de design cu adevarat impresionante în ceea ce priveşte noua
noastră gamă de produse de clasa medie," a declarat John Fleming,
Preşedinte şi CEO Ford Europa. "C-MAX reprezintă startul. Prin noua
generaţie Focus ce urmează a se lansa la scurt timp după C-MAX suntem
nerăbdători să relatăm şi mai mult din această poveste în viitorul
apropiat."
Noile propulsoare Ford Kuga întăresc poziţia
modelului în clasa sa
Stilatul crossover Ford Kuga îşi consolidează
reputaţia de lider al clasei sale prin noile variante de propulsoare şi
transmisie dezvoltate cu scopul de a impulsiona performanţele şi de a
îmbunătăţi consumul de combustibil şi nivelul emisiilor CO2.
Actualul
model Kuga oferă o nouă versiune de 163 CP a motorizării diesel 2,0
litri Duratorq TDCi, atingând emisii CO2 în valoare de numai 159g/km
pentru varianta cu tracţiune integrală (AWD) şi transmisie manuală (o
reducere de 6% în comparaţie cu motorul precedent dispuând de 136 CP).
Eficienţa lansată de noua cutie de viteze avansată Ford PowerShift
generează cele mai scazute emisii CO2 la nivelul clasei pentru
motorizarile diesel automate, cu tracţiune integrală de 140 si 163 CP:
179g/km.
Cu 20% mai multă putere, noul motor de 163 CP
îmbunătăţeşte performanţele modelului Kuga, mărind viteza maximă de la
180 la 195 km/h şi scăzând timpul de accelerare 0-100 km/h de la 10,7 la
9,6 secunde. De asemenea, propulsorul întruneşte cele mai recente norme
Euro V în materie de emisii de noxe.
Noile motoare diesel
îmbunătăţite şi Ford EcoBoost pentru Mondeo
Model de referinţă, Ford
Mondeo beneficiază acum de economie de combustibil ridicată şi emisii
reduse în combinaţie cu noi performanţe oferite de motoarele actualizate
Ford Duratorq TDCi diesel şi de motorul pe benzină Ford EcoBoost
supraalimentat.
Aceleaşi motoare primesc deja recenzii pozitive
pentru noile modele S-MAX şi Galaxy, expuse de asemenea la Geneva.
Mondeo
primeşte noul motor 2,0 litri benzină Ford EcoBoost SCTi supraalimentat
dispunând de eficienţă ridicată şi 203 CP şi motoarele diesel
îmbunătăţite semnificativ la nivel de norme Euro V, de 2,0 lirti
Duratorq TDCi cu 115 CP, 140 CP şi noua versiune de 163 CP.
În
plus, sistemul cu transmisie automată, ambreiaj dublu şi şase trepte de
viteză Ford PowerShift, facil şi fluent, este acum disponibil pe gama
Mondeo, în standard pentru motorizarea 2,0 litri EcoBoost benzină şi
opţional pentru motorizările diesel de 140 şi 163 CP Duratorq TDCi.
Nou
introdusul motor de 2,0 litri şi 163 CP Ford Duratorq TDCi permite
modelului Mondeo să atingă o economie de combustibil impresionantă -
consum mixt în valoare de 5,3 l/100 km*, respectând în acelaşi timp
normele de emisii Euro V.
Dotat cu sistemul Ford PowerShift, Mondeo
livrează un consum mixt de numai 5,6 l/100 km.*
*Notă: Cifrele
menţionate cu privire la consumul de combustibil se bazează pe Directiva
Europeană privind Economia de Combustibil EU 80/1268/EE C şi pot varia
faţă de rezultatele obţinute în alte condiţii şi părţi ale lumii.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: