Bucătarul Reginei Angliei și al lui Woody Allen vine in bucătăriile românilor

giuseppe_daddio_billa_romania___clever_.jpg

Celebrul bucătar italian Giuseppe Daddio, care a gătit pentru Regina Angliei și Woody Allen vine din 13 septembrie în bucătăriile românilor, fiind imaginea centrală a noii platforme de comunicare a BILLA România. Cu 23 de ani de experiență în arta culinară, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar și câștigătorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria "Best Chef Book".

Giuseppe Daddio reprezintă întocmai principiile BILLA România, fiind astfel desemnat imaginea noii campanii de comunicare derulate la nivel internațional. Începând cu 13 septembrie el va intra în fiecare săptămână în casele românilor oferindu-le sfaturi, rețete și recomandări. Principalele valori pe care BILLA dorește să le promoveze astfel sunt: calitatea, prețurile scăzute, dar și varietatea și accesibilitatea produselor.

giuseppe_daddio_billa_romania-gatitul_.jpg"Noua platformă de comunicare internațională a BILLA România îl are în centrul atenției pe Giuseppe Daddio, celebrul bucătar italian. El va reprezenta valorile brandului și se va implica activ în obiceiurile de consum ale clienților, oferindu-le sfaturi nutriționale și idei practice. De-a lungul timpului românii vor avea posibilitatea să urmeze sfaturile lui Giuseppe, să participe la diferite concursuri și promoții și poate chiar să îl întâlnească", declară Sorana Georgia, CEO BILLA România.

Giuseppe Daddio este un celebru bucătar italian cu o vastă experiență în domeniu, acumulată în restaurante renumite precum Hotel Badrutz‘s Palace Hotel în St. Moritz - Elvetia, Hotel Eden în Roma sau Capri Palace în Insulele Capri. Împreună cu Chef Antonello Colonna, Giuseppe Daddio a fost gazda unui program culinar în cadrul unui renumit post de televiziune italian și este autorul mai multor cărți de bucătărie apreciate la nivel international. Una dintre cele mai mari realizări ale sale este însă școala de bucătărie Dolce & Salato, unde a creat un model de predare preluat ulterior de școli din întreaga lume.

"Îmi doresc să dezvalui secretul artei mele culinare! Este foarte simplu - atunci cand gătesc, imi place să mă pot baza pe calitatea și prospețimea produselor. Acesta este motivul pentru care BILLA este exact pe gustul meu", spune Giuseppe Daddio.

Din 13 septembrie noua platformă de comunicare a BILLA România va fi prezentă pe toate mediile de comunicare, incluzând TV, radio, print și online, prin social media. În plus, în revistele săptămanale BILLA, clienții vor putea găsi rubricile permanente ale lui Giuseppe cu rețete ieftine și ușor de realizat, sfaturi de nutriție, precum și idei creative de utilizare a diferitelor alimente și produse de bucătărie.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA și ADEG, precum și alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte 7 țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA România: BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Restaurant înființat recent în județul Constanța. Cine este fondator

02 May 2024 996

Afaceri Constanța Restaurant nou în Amzacea! Iată cine și-a deschis afacere

02 May 2024 469

Restaurant înființat recent la Constanța. Cine sunt fondatori

01 May 2024 530

Firme Constanța Restaurantul Taverna Rockerilor SRL a fost fondat în 2 Mai, comuna Limanu

01 May 2024 373

Firme Constanța A fost înființată SC VLADANDREI 2024 SRL, cu domeniul principal de activitate - „Restaurante“

29 Apr 2024 509

Un nou restaurant a fost înființat recent în municipiul Constanța

28 Apr 2024 1322

Firme Constanța Un bărbat din județul Argeș și-a deschis restaurant în Neptun, municipiul Mangalia

28 Apr 2024 395

Restaurant nou în Constanța!

27 Apr 2024 5020

Asociat nou, din Constanța, cooptat în firma Brilltag Services SRL

26 Apr 2024 614

Fotoreportaj Primăvara își face simțită prezența în Constanța. Oamenii se bucură de soare (FOTO+VIDEO)

13 Apr 2024 578

Firme Constanța Conducerea THR Marea Neagră - S.A, convocată în Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor

01 Apr 2024 644

Firme Constanța Schimbări în conducerea Dermomed SRL

25 Mar 2024 845

Finanţele Publice din Constanţa cer insolvența Alexe's Grand Imperial Ballroom SRL!

24 Mar 2024 1227

Un nou restaurant, deschis în județul Constanța. Cine este fondator

23 Mar 2024 1647

Restaurantele vor fi obligate prin lege să dea gratis clienților această băutură. Despre ce este vorba?

20 Mar 2024 654