Se fac angajări la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța

În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatoarele posturi vacante: Laborator recuperare, medicina fizica si balneologie Eforie Sud: 1 post ingrijitoare Sectia chirurgie generala II: 1 post infirmiera Sectia neonatologie – Compartiment terapie intensiva: 1 post infirmiera Sectia clinica neurologie: 1 post infirmiera Sectia clinica oftalmologie: 1 post infirmiera Sectia clinica psihiatrie Palazu Mare: 1 post brancardier Sectia TBC osteoarticular Agigea: 1 post ingrijitoare Sectia recuperare, medicina fizica si balneologie Eforie Sud: 1 post infirmiera Bloc Operator – Chirurgie generala: 1 post infirmiera Bloc Operator – Ortopedie si traumatologie: 1 post infirmiera Sectia clinica urologie: 1 post brancardier Spitalizare de zi adulti si copii: 1 post brancardier Sectia clinica cardiologie: 2 posturi brancardier Sectia clinica obstetrica – ginecologie 1 post brancardier Sectia clinica pediatrie: 1 post muncitor necalif Bloc Operator – Obstetrica-ginecologie: 1 post ingrijitoare Sectia gastroenterologie: 1 post brancardier Compartiment de ingrijiri paliative: 1 post infirmiera Compartiment de ingrijiri paliative: 1 post brancardier Bloc Operator. – Chirurgie plastica, microchirurgie reconstructiva: 1 post infirmiera Serviciul administrativ: 1 post inginer specialist I A Intretinere cladiri si instalatii apa – Instalatii electrice: 1 post MC III – electrician

Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea. Condiții specifice de participare:

– Infirmiera

Condiţii de participare: – nivelul studiilor – Școala generala – curs de infirmiere – vechime – minim 6 luni vechime in activitate – Brancardieri Condiţii de participare : – nivelul studiilor – Școala generala – vechime – nu este cazul – Îngrijitoare Condiţii de participare : – nivelul studiilor – Școala generala – vechime – nu este cazul

– Inginer 1A – Serviciul Administrativ

Condiţii de participare : – nivelul studiilor – Superioare – Diplomă de licența – domeniul studiilor – Tehnic sau Administrativ – vechime – minim 6 ani si 6 luni vechime in specialitate


– Muncitor calificat III – electrician – Serviciul Tehnic

Condiții specifice de participare: – nivelul studiilor: curs calificare ; – domeniul studiilor- electrice – vechime în specialitatea postului: 3 ani vechime în meserie

– Muncitor Necalificat – Sectia Clinica Pediatrie

Condiţii de participare : – nivelul studiilor – Nu este cazul – vechime – nu este cazul

Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte:

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie; f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.

In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.

In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;

i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;

j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;

k) curriculum vitae, model comun european;

l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;

m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;

n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;

o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;

p) chitanță plata taxă concurs – original;

q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.

Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :

• până la data de 12.04.2024 – ora 12.00 – depunere dosare concurs
• 15.04.2024 ora 10.00 – selecție dosare
• 16.04.2024 ora 10.00 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 17.04.2024 ora 10.00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 17.04.2024 ora 15.00 – depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa ( A se citi NOTA)
• 18.04.2024 – ora 14.00 soluționare contestații selecție dosare • 19.04.2024 ora 1000 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 22.04.2024 – ora 10.00 – proba scrisă
• 23.04.2024 – ora 10.00 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 24.04.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 25.04.2024 – ora 10.00 soluționare contestații proba scrisă
• 25.04.2024 – ora 14.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 26.04.2024 – ora 10.00 – interviu
• 29.04.2024 – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 30.04.2024 ora 10.00 – depunere contestații proba interviu
• 30.04.2024 – ora 12.00 – soluționare contestații proba interviu
• 30.04.2024 – ora 13.00 – afișare rezultate contestații proba interviu
07.05.2024 – ora 10.00 – afișare rezultate finale

Nota: În situatia in care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi si este admis la selectia dosarelor pentru doua sau mai multe posturi pentru care institutia sau autoritatea publica a organizat concurs in aceeasi zi si la aceeasi ora, acesta se prezinta la proba scrisa pentru un singur post.

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța.  

BIBLIOGRAFIE BRANCARDIER

1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.

2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului

5. Fisa postului

6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012 MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT B. Ingrijiri ale pacientilor: – pozitia pacientului in pat; – mobilizarea pacientului; – transportul si insotirea pacientilor.

BIBLIOGRAFIA de studiu pentru ocuparea postului de ELECTRICIAN

a) „Instalații electrice de utilizare” – Ed. Tehnică; b) „Mașini electrice uzuale” – Ed. Tehnică; c) „Aparate de joasă tensiune” – Ed. Tehnică; d) Norme specifice de securitate a muncii in domeniu.

Tematica: – a) noțiunile și legile fundamentale ale electricității – b) conductori electrici-caracteristici, secțiuni – c) lămpi electrice si corpuri de iluminat – d) iluminat de siguranță. BIBLIOGRAFIE INFIRMIERE

1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.

2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului

5. Fisa postului

6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012 MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT B. Îngrijiri ale Pacienţilor 1. Schimbarea lenjeriei de pat şi lenjeriei personale. 2. Toaleta pacientului. Igiena corporală şi vestimentară. 3. Poziţia pacientului în pat 4. Mobilizarea pacientului 5. Transportul şi însoţirea pacienţilor 6. Prevenirea escarelor 7. Colectarea produselor fiziologice şi patologice

 BIBLIOGRAFIE INGRIJITOARE

1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.

2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului

5. Fisa postului

6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012 MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT BIBLIOGRAFIE MUNCITOR NECALIFICAT

1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.

2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului

5. Fisa postului

6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012 MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT

BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE INGINER

1. Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sănătații ( republicată), cu modificările si completările ulterioare; 2. O.M.S. nr.914/2006 pentru aprobarea normelor privind condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital in vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare, cu modificările si completările ulterioare; 3. Ordin Administrație Publică 1226/2012 cu modificările si completările ulterioare; 4. Legea 53/2010 – Codul Muncii, cu modificările si completările ulterioare; 5. Legea 307 din 12.06.2006 privind apărarea împotriva incendiilor; 6. Legea 319/2006 a securitații și sănătații in muncă;

2 - Registrator medical

Nr.16219 / 26.03.2024

ANUNŢ

În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs un post temporar vacant:

– 1 post registrator medical – Compartiment Internari

Condiţii generale de participare la concurs: a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare: • registrator medical – diplomă de bacalaureat;

– certificat competenţe digitale sau atestat ECDL; – 6 luni vechime în muncă.

Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.

În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;

i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;

j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;

k) curriculum vitae, model comun european;

l) livret militar, acolo unde este cazul – copie; m) chitanţa plată taxă concurs – original;

n) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.

Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel : • până la data de 12.04.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs

• 15.04.2024 ora 10.00 – selecție dosare
• 16.04.2024 ora 10.00 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 17.04.2024 ora 10.00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 18.04.2024 – ora 14.00 soluționare contestații selecție dosare
• 19.04.2024 ora 10.00 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 22.04.2024 – ora 10.00 – proba scrisă
• 23.04.2024 – ora 10.00 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 24.04.2024 – ora 10.00 – depunere contestaţii proba scrisă • 25.04.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 25.04.2024 – ora 14.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 26.04.2024 – ora 10.00 – interviu
• 29.04.2024 – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 30.04.2024 ora 10.00 – depunere contestații proba interviu
• 30.04.2024 – ora 12.00 – soluționare contestații proba interviu
• 30.04.2024 – ora 13.00 – afișare rezultate contestații proba interviu 07.05.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,, Sfantul Apostol Andrei” Constanta, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanta – Birou Personal

SPITALUL CLINIC JUDEȚEAN DE URGENȚĂ “SFÂNTUL APOSTOL ANDREI” CONSTANȚA

BIBLIOGRAFIE REGISTRATOR MEDICAL


1) Ordinul nr. 1782/2006 privind înregistrarea şi raportarea statistică a pacienţilor care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă şi spitalizare de zi;
2) Ordinul nr. 641/2021 privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate în regim de spitalizare continuă şi de zi, precum şi a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale pentru care se solicită reconfirmarea;
3) Legea nr. 46/2003 – Legea drepturilor pacientului;
4) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003
5) Legea nr. 95/2006 – privind reforma în domeniul sănătăţii Titlul VII – spitale Titlul VIII – capitolul II Secţiunea 1 – persoanele asigurate – dovada calităţii de asigurat
6) OMS 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
7) ECDL/Certificat de competențe digitale: Utilizarea computerului, Instrumente online, Editare text, Calcul tabelar


Citește și: 

Concurs de angajare la Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța. Cine poate participa

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Licitații publice O companie din Suceava va asigura asistența tehnică în cadrul proiectului „Departament Mama și Copilul din cadrul SCJU Sf. Apostol Andrei Constanța“ (DOCUMENT)

29 Apr 2024 260

Voluntarii Asociației „Suflete deschise” au ajuns cu daruri la supravieţuitorii din mina de la Altîn Tepe, dar și la micii pacienți din Casa Speranța și spitalele din Constanța (GALERIE FOTO)

28 Apr 2024 530

Păstrăv la tavă cu garnitură de cartofi și friptură de pui în sos ostropel Meniu special de Florii pentru pacienții din spitalele constănțene, oferit de Arimex Comexim 2000 SRL

28 Apr 2024 583

​Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța angajează. Detalii

26 Apr 2024 554

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa face angajări!

25 Apr 2024 916

Angajări Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează medic specialist. Iată ce trebuie să faci

22 Apr 2024 496

Proiectul de modificare a statului de funcții și organigramei pentru Spitalul Județean Constanța, pe agenda ședinței Consiliului Județean (DOCUMENT)

21 Apr 2024 404

Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 pentru Spitalul Județean Constanța, pe masa consilierilor județeni (DOCUMENT)

21 Apr 2024 379

Ședință ordinară a CJC Organigrama și Statul de funcții pentru Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

20 Apr 2024 474

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța investește în servicii de prelucrare date (DOCUMENT)

12 Apr 2024 474

Investiție de 3,2 milioane de euro la Spitalul Județean Constanța! Licitație deschisă pentru un sistem robotic dedicat intervențiilor ortopedice (DOCUMENT)

12 Apr 2024 545

UPDATE Unui bărbat i s-a făcut rău pe stradă, în Constanța. A fost transportat la spital

10 Apr 2024 941

Licitații publice CJC O companie din Craiova va promova „Departamentul Sănătatea mamei și copilului din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța“

06 Apr 2024 660

Brancardier din Spitalul Județean Constanța, acuzat de trafic de influență, achitat

02 Apr 2024 722

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța, asigurat prin Omniasig Vienna Insurance Group SA (DOCUMENT)

31 Mar 2024 607