Actualitate

După municipalitate, şi Consiliul Judeţean Constanţa pregăteşte terenul pentru a comanda o strategie pentru dezvoltare turistică a judeţului

Consiliul Judeţean consultă piaţa în vederea determinării valorii estimate pentru servicii de consultanţă privind elaborarea „Strategiei Integrate de Dezvoltare Durabilă a Turismului în judeţul Constanţa” pentru o perioada de 10 ani. Datele referitoare la structura strategiei de dezvoltare a turismului la nivelul judeţului Constanţa sunt urmatoarele: Capitolul I. Introducere-Sectorul turistic, sector de strategie pe plan naţional, regional şi local; Capitolul II. Prezentarea poteţialului turistic al judeţului Constanţa; Capitolu lIII. Evoluţia fenomenului turistic în judeţul Constanţa, din punct de vedere statistic, în ultimii 5 ani (inclusiv forţa de muncă angajată în turism); Capitolul IV.Previziuni (tendinţe, modele europene/naţionale/regionale/locale de bune practici în turism; Capitolul V. Rolul Consiliului Judeţean Constanţa în sustinerea unei dezvoltări integrate şi durabile a turismului; Capitolul VI. Strategia propriu-zisă pe fiecare componentă a potenţialului turistic; Capitolul VII. Plan de măsuri pe termen scurt şi lung în domeniul dezvoltării turismului local.

Consultarea se desfăşoară în sistem electronic, orice operator economic/organizaţie profesională avand posibilitatea de a transmite informaţii cu privire la aspectele supuse consultării la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro. Data limită de transmitere a propunerilor este 13.04.2018, iar data limită pentru consultare - 16.04.2018.

Vă reamintim că, recent, o strategie de dezvoltare şi promovare a turismului a fost realizată pentru Primăria Constanţa de un grup de experţi în turism, în politici de dezvoltare, în urbanism şi amenajarea teritoriului, în economia turismului şi în programare culturală şi marketing ai SRL-ului Agorapolis.

Primăria Constanţa a atribuit, pe 17.08.2017, contractul pentru elaborarea strategiei de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu. Prin realizarea acestui serviciu, se creează o bază adecvată pentru dezvoltarea turismului într-un mod integrat, echilibrat şi durabil, astfel încât să aducă beneficii culturale şi socio-economice considerabile zonei şi comunităţilor ei şi să fie în concordanţă cu priorităţile trasate de documentele strategice la nivel european şi naţional.

Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului cuprinde o parte de analiză şi diagnostic al punctelor tari şi slabe identificate la nivelul municipiului, coordonarea, planificarea şi necesitatea implementării anumitor proiecte care vor conduce la dezvoltarea durabilă a turismului în zonă, precum şi o componentă de identificare a surselor de finanţare.

Pentru această licitaţie au fost primite două oferte. Valoarea estimată totală a achiziţiei a fost de 136.000 de lei, iar cea finală, de 85.000 de lei fără TVA. Câştigătorul contractului este Agorapolis SRL, cu sediul social în Constanţa.

Potrivit ONRC, societatea este deţinută de Mihaela Puşnava. Tot ea este şi administrator al societăţii, care are ca domeniu principal de activitate „activităţi de arhitectură, inginerie şi servicii de consultanţă tehnică legată de acestea“.
 

Citeşte şi:

Primăria Constanţa organizează dezbatere publică pe marginea strategiei de dezvoltare şi promovare turistică. Vezi când are loc întâlnirea?

Constanţa. Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu a fost finalizată. Primăria vă invită să o consultaţi. Care sunt obiectivele pe termen mediu şi lung? (document)

 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Moda planificărilor pe bani publici Strategia de dezvoltare a turismului în judeţul Constanţa, mai scumpă decât studiul pentru Master-Planul de investiţii al Ministerului Turismului! (document)

03 Dec 2018 822

Strategia de Dezvoltare și Promovare a Turismului în municipiul Constanța intră la vot în Consiliu Local Municipal. Ne-a costat 85.000 de lei!

25 May 2018 530

CJC a făcut degeaba consultarea pentru „Strategia de Dezvoltare a Turismului“ Bogdan Bola (PNL) - „În județul Constanța, turismul este admirabil, sublim, dar lipsește cu desăvârșire!“

12 May 2018 1997

Ce spune fostul ministru al Turismului, Mircea Dobre, despre Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiul Constanţa (document)

08 Mar 2018 1288

Primăria Constanţa organizează dezbatere publică pe marginea strategiei de dezvoltare şi promovare turistică. Vezi când are loc întâlnirea?

28 Feb 2018 567

Constanţa. Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu a fost finalizată. Primăria vă invită să o consultaţi. Care sunt obiectivele pe termen mediu şi lung? (document)

14 Feb 2018 2043

Agorapolis SRL va realiza strategia de dezvoltare şi promovare a turismului constănţean

19 Aug 2017 1176

Audit Curtea de Conturi despre un dezastru ANT-ul condus de Filipescu, Matichescu și Nedea nu a elaborat o strategie de dezvoltare a turismului (document)

23 May 2017 6106

Consilierul Bogdan Bola solicită CJC o strategie turistică pentru localitățile dunărene din județ

16 Apr 2017 1604

Anunţul conducerii administraţiei judeţene Constanţa Buget de avarie, strategie pentru drumuri, înfiinţarea unui serviciu de analiză strategică şi Direcţie pentru Turism

31 Mar 2017 2137

Ce așteaptă patronatele din turism de la Ministerul Turismului. O strategie de promovare și reglementări

04 Jan 2017 1605

Strategia de comunicare pe Facebook pentru industria de turism

14 Feb 2014 1936

Din 2014 încep lucrările de modernizare Cum se va dezvolta turistic oraşul Cernavodă

20 Dec 2013 2201

A fost adoptată Strategia de promovare turistică Cum şi-au propus autorităţile locale să valorifice oraşul Cernavodă (document)

29 Nov 2013 1330

Consilierii locali din Cernavodă, în şedinţă Decizii privind promovarea oraşului, canalul subteran şi serviciul de voluntariat

26 Nov 2013 1574