11 May, 2022 16:06
1860
„Imediat după scufundare s-a luat măsura preventivă a instalării unui baraj antipoluant, în vederea limitării poluării, după cum se procedează în asemenea situații. Conform informațiilor deținute, la momentul producerii evenimentului, barja era încărcată cu cca. 1700 tone cărbune antracit, ce avea ca destinație Portul Brčko, Bosnia-Herțegovina. În acest moment nu se cunosc cu exactitate cauzele scufundării barjei, acestea urmând a fi determinate în urma cercetării demarate în cadrul Autorității Navale Române, după descărcarea mărfii și ranfluarea barjei. Costurile operațiunilor descrise se află în sarcina armatorului (proprietarului)“ - au precizat reprezentanții ANR într-un comunicat de presă.
„Autoritatea Navală Română va comunica ori de câte ori este necesar în legătură cu desfășurarea operațiunilor, derularea și rezultate anchetei, în limita comptenețelor legale“ - au precizat reprezentanții ANR.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: