Poliţia de Frontieră vrea să cumpere servicii pentru repararea şi întreţinerea navelor (document)

Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră a lansat anunţul de organizare a licitaţiei pentru atribuirea contractului „Servicii de reparare şi de întreţinere a navelor“, valoarea estimată a acestuia fiind cuprinsă între 2.470.600 de lei şi 9.403.425 de lei, fără TVA.
 
Contractul prevede asigurarea de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru sistemul de propulsive, energetic şi instalaţii electromecanice de bord, pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Locurile principale de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare sunt, conform caietului de sarcini, Constanţa, Mangalia şi Sulina. Obiectul acordului-cadru vizează achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (reparaţie), inclusiv achiziţionarea de piese de schimb/consumabile pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ (sistem de propulsie, energetic, instalaţii propulsie cu jet, alimentare cu combustibil, ungere, HVAC, aşa cum sunt descrise în anexele caietului de sarcini) din dotarea Poliţiei de Frontieră, respectiv Garda de Coastă Constanţa.
 
Cele trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ au fost construite în anul 2010 la şantierul naval Israel Shipyards, fiind proiectate pentru o durată de viaţă de 25 de ani, lucrările fiind supravegheate de către inspectori ai societăţii de clasificare L'loyds Register şi având notaţia de clasă „100A1 SSC Patrol Mono HSC G3 MCH“.
 
Acordul-cadru, care se va încheia pe o perioadă de 24 de luni, prevede că vor fi încheiate, ulterior trimestrial, contracte subsecvente, în funcţie de bugetul alocat cu această destinaţie, de numărul de ore de funcţionare al navei, precum şi de defecţiunile survenite în exploatarea navei maritime de intervenţie.
 
Cantităţile minime şi maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru au fost estimate după cum rezultă din anexele la caietul de sarcini.
Astfel, cantităţile minime şi maxime de servicii ce pot fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt:
- mentenanţă preventivă: minimum 38 de revizii şi maximum 341 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum 38 de servicii şi maximum 107 servicii.
 
Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:
- mentenanţă preventivă: minimum o revizie şi maximum 26 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum un serviciu şi maximum 38 servicii.

Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.028.352 de lei. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 90.000 de lei.
 
Conform anunţului, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general – Ioan Buda, adjunct al Inspectorului General – Bogdan-Mihail Ivănescu, director al Direcţiei Logistice – Costel Giuroiu, director al Direcţiei Financiare – Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile – Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate – Claudiu Pavel, şef Serviciul Achiziţii – Marius-Lucian Gogoi, şef Serviciul Tehnic – Andrei Adrian Voicu, împuternicit şef Serviciul Juridic – Carmen-Vasilica Vicoleanu.

 
Firmele interesate pot depune cererile de documente sau de acces la documente până pe 24 aprilie 2017, ora 8.00. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25 aprilie 2017, ora 16.00. Data-limită de deschidere a ofertelor este 19.05.2017, ora 18.00.
 
Pentru a evalua cheltuielile şi riscurile necesare pregătirii ofertei, autoritatea contractantă pune la dispoziţia operatorilor economici documentaţia tehnică pentru nave. Operatorul economic interesat poate solicita, în scris, o vizită de documentare tehnică, pentru vizualizarea unei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Vizita de documentare va avea loc la sediul Grupului de Nave Constanţa sau la cel al Grupului de Nave Mangalia, la o dată care va fi comunicată, în scris, solicitantului.
 
 
 
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Tulcea Aproximativ 200 kilograme de pește confiscate de polițiștii de frontieră

24 Nov 2020 549

Mai mulţi cetățeni marocani și libieni, ascunşi pe saşiul unor autovehicule, depistaţi de Poliţia de Frontieră

22 Nov 2020 650

Zeci de cetățeni străini, descoperiți într-un TIR, la forntiera Nădlac II

17 Nov 2020 460

Operațiunea Clean Waters 2020 Creșterea siguranței și securității navigației pe fluviul Dunărea și protejarea ecosistemului

03 Nov 2020 465

Peste 300 kilograme de tutun, descoperite de polițiștii de frontieră într-o autoutilitară

03 Nov 2020 599

Peste 220 kilograme de peşte, confiscate de polițiștii de frontieră

02 Nov 2020 626

Sistemul RPAS furnizat de EMSA, folosit pentru supravegherea zonei de coastă de la Marea Neagră

26 Oct 2020 531

Garda de Coastă se înnoiește cu 20 de autospeciale Duster și Logan

07 Oct 2020 541

Marocan prins la Independența, când voia să treacă ilegal frontiera cu Bulgaria

06 Oct 2020 975

Bărbați din Suceava, prinși cu braconaj, la Tulcea

05 Oct 2020 623

Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore Fapte ilegale constatate și amenzi aplicate

29 Sep 2020 719

Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore Au fost aplicate amenzi de peste 12.100 de lei

27 Sep 2020 557

Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore Nu s-a permis intrarea în ţară a 78 de cetăţeni străini

26 Sep 2020 949

Șapte cetățeni vietnamezi, ascunși printre lăzi cu fructe, depistaţi la P.T.F. Giurgiu

25 Sep 2020 626

Călăuze, arestate preventiv pentru trafic de migranți la frontiera cu Ucraina

20 Sep 2020 789