CN APMC, autoritate contractantă Iptana SA a câștigat contractul de dublare a drumului de acces din Portul Constanța Sud (documente)

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CN APMC) atribuia, în anul 2008, contractul privind „Dublarea la patru benzi a drumului de acces desprins din drumul principal spre molurile 1S și 1A din Portul Constanța Sud”. Lucrarea consta în servicii de proiectare tehnică, procedura de achiziţie fiind de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare.
 
Din comisia de evaluare a ofertelor au făcut parte Gheorghe Iorov, director general adjunct al CN APMC la acea vreme, Adina Baz, director Direcţia Domenii, Nicoleta Dogaru, şef Serviciu Dezvoltare - Achiziţii Publice, Ionel Popescu, şef Serviciu Domenii Sud, Liliana Mihai, şef Serviciu Cadastru, Ion Niculescu, DGIAC, Daniela Muşat, DGEB, Cristian Cazacu, DGTN, Nicoleta Andronache, şef Birou Contabilitate Investiţii, Daniela Diaconu, Serviciul Juridic şi Contencios, şi Iolanda Teodoru, Serviciul Dezvoltare - Achiziţii Publice.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul CN APMC şi pe cel al Agenţiei Naţionale de Integritate, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună.
 
Aşa cum se menţionează în raportul procedurii cu numărul 22910 din 9 septembrie 2008, „din motive tehnice, artistice şi pentru motive legate de protecţia unor drepturi de exclusivitate (Legea 8/1996), contractul de achiziţie publică poate fi atribuit operatorului economic SC Iptana SA Bucureşti, care a fost invitat la negociere“. 
 
Preţul iniţial al ofertei SA Iptana SA a fost de 262.508 lei (75.000 de euro), iar ulterior, beneficiarul a propus reducerea valorii ofertate la suma de 58.000 de euro. Proiectantul SC Iptana SA București a acceptat reducerea valorii ofertei la suma de 203.000 de lei, reprezentând o reducere cu 22,6% față de propunerea inițială. Durata de elaborare a fost de trei luni calendaristice de la data semnării contractului. 

 Despre Iptana SA, firma câștigătoare

Iptana SA, înfiinţată în decembrie 1992, are ca activitate principală activităţi de inginerie tehnică şi consultanţă tehnică legată de acestea. Potrivit datelor disponibile pe 5 iunie 2015 la Registrul Comerţului, asociat persoană fizică în firmă este Cornel Martincu. În societate există însă şi asociaţi listă - listă acţionari PPM.
 
Director al SC Iptana SA este Gabriel Bulgaru. Funcţia de administrator este îndeplinită de Cornel Martincu, Toma Ivănescu şi Elisabeta Handrea. Conform Registrului Comerţului, Cornel Martincu a fost, de asemenea, asociat în Inframed SRL, firmă radiată, şi administrator la Administraţia Portului Constanţa - Regia Autonomă (APCRA), şi aceasta radiată.
 
În ceea ce îl priveşte pe Toma Ivănescu, acesta a deţinut Ivănescu Toma PF, care, conform Registrului Comerţului, a fost radiată.
 
Potrivit vrajitorul.eu, în 2013, SC Iptana SA Bucureşti a înregistrat o cifră de afaceri de 13.905.144 de lei, având, în aceeaşi perioadă de timp, un număr mediu de salariaţi de 252. Conform aceleiaşi surse, în 2013, profitul net al firmei a fost 0.

Ce contracte a mai câștigat Iptana SA

CN APMC a mai derulat proiecte în colaborare cu SC Iptana SA, unul dintre acestea fiind proiectul „Diguri de compartimentare 1 şi 2 - Port Tomis şi organizare şantier“. Și Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa a lucrat cu Iptana la investiţia „Amenajare râu Argeş pentru apărare împotriva inundaţiilor, irigaţii şi alte folosinţe“.
 

Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
 
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de atribuire, procesul-verbal şi raportul de procedură aferente contractului „Dublarea la patru benzi a drumului de acces desprins din drumul principal spre molurile 1S și 1A din Portul Constanța Sud”.
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

IPTANA şi CN APM Constanţa au bătut palma. Firma se va ocupa de reparaţia digului de nord (document)

10 Dec 2018 3178

Iptana SA va elabora studiul de fezabilitate pentru extinderea drumului dintre Poarta 10 Bis și Poarta 10 (document)

04 Aug 2018 2471

CN APM SA modernizează Dana 80, destinată navelor mari (document)

05 Apr 2017 3664

UPDATE. CNADNR SA se conformează proiectantului Iptana Deşi nu se lucrează, restricţiile rămân pe podul de la Agigea!? (documente)

11 Aug 2016 7483

Operatorii cer respingerea, întrucât este „cosmetizat“ Prezentarea raportului de mediu pentru Master Planul Portului Constanța (galerie foto)

04 Jun 2016 2854

IPTANA are director general nou. Cine este și de unde vine. IPTANA a proiectat Podul vechi de la Agigea

03 Mar 2016 9009

Cum și-a adjudecat firma „vinovată“ de „minunea inginerească“ de la Agigea un contract de la CN APMC (documente)

26 Jun 2015 4426

Negociere directă cu CN AMPC Contract de peste 124.000 de lei pentru proiectarea unei căi de acces rutier în port (documente)

10 Jun 2015 3234

Cum a câştigat Iptana SA, proiectantul podului de la Agigea, contractul pentru dublarea benzilor unui drum din Portul Constanţa (documente)

06 Jun 2015 4685

Istoricul sediilor instituţiilor constănţene După trei ani de lucrări, clădirea în care funcţionează CN ACN a fost dată în folosinţă în anul 1985

23 Jun 2014 2003