Momeala MOL

Cardul fantoma

Pentru a-si atrage clientii, benzinariile MOL apartinand firmei MOL Romania au infiintat cardul MultiBonus, prin care dupa acumularea de puncte, punctele acumulate se schimba in cadouri * Initial, se acorda un card anonim * Potrivit formularului de inscriere, in termen de 15 zile lucratoare de la completarea acestuia, clientul va primi cardul acasa, pe care il va putea utiliza pentru cumpararea de bunuri din magazinele benzinariilor * Nu mai spunem ca si formularul de primirea cardului este unul de maniera securisto-comunista, din rubrici nefiind uitat absolut nici un element de identificare a clientului * Cumparatorii care au completat astfel de documente in luna octombrie anul trecut nu au primit nici acum documentul electronic prin care sa se dovedeasca punctele acumulate * In tot acest timp, clientul este momit cu astfel de povesti si cumpara benzina cu cateva sute de lei mai scumpa, in speranta ca va putea sa achizitioneze odata si odata un cadou de la benzinariile MOL * Serviciul de relatii clienti spune ca documentele electronice vin cu intarziere din cauza numarului mare de clienti pe care trebuie sa-l trimita la domiciliul solicitantilor

De curand, la cele aproape 140 de statii de alimentare cu carburanti din tara, printre care si cele sapte din Constanta al Companiei MOL Romania a fost implementat un nou program de atragere a clientilor. In acest sens a fost demarat proiectul MultiBonus, la care poate participa orice cumparator, persoana fizica. Modalitatea este una foarte simpla: se completeaza un formular de inscriere, in baza caruia clientul primeste un card anonim, si care potrivit programului, in termen de cel mult 15 zile lucratoare ar trebui fie preschimbat cu un altul. In baza acestuia, cumparatorul ar putea, in baza punctelor acumulate, sa poata cumpara ce doreste de la magazinele din statiile de alimentare respective.Alimenteaza-ti asteptarea!Deviza Companiei este una de-a dreptul atragatoare, numai ca este departe de ceea ce vrea sa spuna, astfel ca expresia "Alimenteaza-ti dorintele", clientul o poate traduce in cum vrea. Spuneam ceva mai devreme ca programul are ca punct de plecare completarea unui formular, cu o sumedenie de rubrici, pe doua pagini, si care te duc cu gandul la practicile comunisto-securiste, pentru ca nu se omite nimic. Desi este destul de complicat, nici un client nu omite nimic, gandindu-se ca daca ar scapa ceva ar putea sa piarda cadoul pe care il poate primi de la benzinaria MOL.Din documentul in cauza, nu lipseste codul personal, numarul de copii, adresa completa si cate si mai cate, si numai completarea acestuia i-ar aduce 30 de puncte, adica exact cat tot atatia litri de benzina cumparati de la benzinaria companiei.In cel mult 15 zile lucratoare, cardul anonim ar trebui sa-i vina acasa clientului, numai ca desi termenul trece, nici gand sa se primeasca documentele electronice, care urmeaza a fi utilizate ca moneda de schimb. Sunt clienti care au completat aceste formulare de la inceputul lunii octombrie si nici acum nu le-au primit acasa pe celelalte, pe baza carora sa poata face cumparaturile.De la Serviciul Relatii Clienti al MOL, ni se spune ca "datorita numarului foarte mare de formulare receptionate exista intarzieri in livrarea cardurilor nominale, iar aceasta situatie se va rezolva la finele lunii ianuarie 2006". Si desigur, ca la orice companie care se respecta, urmeaza scuzele de rigoare "pentru eventuale neplaceri cauzate de intarziere", dar si invitatia de a acumula "puncte de fidelitate in continuare folosind cardul anonim". Si desigur, folosind aceleasi tertipuri de a prinde clientii in plasa care inca mai cumpara benzina cu cateva sute de lei mai mult decat la alte companii similare, in speranta ca vor putea sa achizitioneze odata si odata un cadou de le benzinariile MOL.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

73 de ani de la nașterea actorului, regizorului și scriitorului constănțean Vasile Cojocaru

17 Jan 2023 2735

#DobrogeaDigitală „Pentru Tafrali, Dobrogea a fost o datorie”

09 Nov 2021 3238

Jurnalist cunoscut, audiat la DIICOT într-un dosar de trafic de droguri. Cine sunt celelate persoane audiate în dosar

16 Jul 2018 3426

Traian Băsescu speră la o redefinire a abuzului în serviciu de către judecătorii CCR

30 May 2016 3466

MAE Atenționare de călătorie Danemarca

03 May 2016 3809

Interviu online cu Robert Boroianu, candidatul PNL pentru Consiliul Judeţean „După 16 ani de administraţie a echipei PSD Constanţa, avem o situaţie dezastruoasă atât la nivel local, cât şi la nivel judeţean!”

30 Apr 2016 6214

Angola – Epidemie de febră galbenă

18 Mar 2016 2681

Plaja Modern, scapă de imaginea dezolantă Se anunţă amenzi pentru cei care nu fac curat

15 Mar 2016 5247

Comisia Europeana lansează Raportul de țară 2016

09 Mar 2016 3005

Comunicat PNL Constanta

08 Feb 2016 3038

Atenţionare de călătorie SUA - Condiții meteorologice severe pentru zonele de Nord - Est și Est, Washinhton DC și metropola New York

22 Jan 2016 3032

Atenţionare de călătorie Turcia – Anulare zboruri de pe aeroporturile din Istanbul

19 Jan 2016 2690

Atenţionare de călătorie Bulgaria – coduri de vreme rece, ninsori și polei

06 Jan 2016 2792

Atenţionare de călătorie Belgia – grevă în sistemul feroviar din capitala Bruxelles și din sudul țării

04 Jan 2016 2777

Ungaria – reglementări privind circulaţia camioanelor în perioada Crăciunului

21 Dec 2015 2778