IBM va achizitiona Unica Corporation

Achizitia va accelera initiativele IBM ce vor ajuta companiile sa-si inteleaga mai bine clientii si sa-si transforme campaniile de marketing

ARMONK, N.Y. & WALTHAM, Mass. - 13 Aug 2010: IBM (NYSE: IBM) si Unica Corporation (NASDAQ: UNCA) au anuntat ca au ajuns la un acord definitiv cu privire la achizitionarea Unica de catre IBM printr-o tranzactie efectuata cash, la un pret de 21 de dolari per actiune, sau 480 de milioane de dolari net. Unica, o companie cu capital public din Waltham, Mass., va dezvolta capabilitatea IBM de a oferi companiilor suport in analiza si anticiparea preferintelor consumatorilor si va dezvolta campanii de marketing puternic directionate catre un anumit public.

Tranzactia, ce depinde de acordul actionarilor Unica, de autorizatiile de reglementare aplicabile si alte conditii obisnuite de finalizare a unei tranzactii, va fi finalizata in trimestrul 4 al anului 2010.

Companiile de top din zilele noastre considera foarte importanta experienta clientului ce trebuie sa fie consistenta si relevanta. De aceea, trebuie sa se concentreze pe imbunatatirea imaginii propriului brand, urmarind schimbarile in piata si diferentiindu-se fata de competitori prin campanii de marketing personalizate si directionate. Pentru a atinge acest scop, profesionistii din domeniul marketing-ului investesc permanent in tehnologii de automatizare si administrare a proceselor de marketing pentru a analiza preferintele si tendintele consumatorilor si in schimb, pot anticipa nevoile de cumparare si pot crea campanii de marketing relevante.

Pentru a raspunde acestor cereri, IBM dezvolta capabilitati de transformare pentru a ajuta clientii sa creeze o experienta specifica brandului care sa promoveze loialitatea si gradul de satisfacere al clientilor. Prin imbunatatiri in procesele de analiza si marketing, IBM si Unica vor ajuta clientii sa accelereze si sa integreze procese cheie cum ar fi marketingul relational, marketingul online si operatiunile de marketing.

Beneficiind de experienta vasta in industrie, Unica are peste 1.500 de clienti globali dintr-o gama variata de domenii, cum ar fi servicii financiare, asigurari, telecomunicatii, turism. Printre clientii Unica se numara Best Buy, eBay, ING, Monster, Starwood si US Cellular.

Achizitia anuntata extinde portofoliul IBM de solutii software destinate automatizarii, administrarii si accelerarii proceselor centrale de business din marketing, vanzari, procesarea comenzilor. Aceasta achizitie, impreuna cu recentele preluari: Sterling Commerce si Coremetrics de catre IBM, va spori capabilitatea IBM de a raspunde cererilor clientilor de pe aceasta piata in crestere.

„IBM intelege necesitatea companiilor de a transforma procesele centrale de business in aplicatii de marketing prin inteligenta si automatizare", a precizat Craig Hayman, general manager, IBM Industry Solutions. „Unica a fost prima optiune pentru IBM datorita posibilitatii de a automatiza capabilitati de marketing si datorita reputatiei de a oferi solutii de marketing de succes companiilor internationale."

„Telul Unica este de a ajuta clientii sa transmita mesaje de marketing atat de relevante, incat sa fie percepute ca un serviciu oferit beneficiarilor clientilor nostri", a precizat Yuchun Lee, CEO, Unica Corp. „Impreuna cu IBM, vom oferi solutiile noastre de marketing enterprise unei game variate de clienti internationali cu portofolii cuprinzatoare."

Cei 500 de angajati ai Unica vor fi integrati in divizia IBM Software Solutions Group, ce ofera servicii unei game variate de industrii. Aplicatiile software Unica vor completa capabilitatile diviziei IBM Business Analytics and Optimization Consulting - o echipa de 5000 de consultanti si o retea de centre de analiza, sustinute de investitii totale de peste 11 miliarde de dolari in achizitii efectuate in ultimii cinci ani.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1212

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1260

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1293

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1226

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1388

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1528

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1984

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1592

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1539

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1461

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1635

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1875

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3822

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3143

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6224