Finalizarea proiectului - Să redescoperim Techirghiolul

Activităţile proiectului "Să redescoperim Techirghiolul" se încheie prin conferinţa finală ce va avea loc joi, 19 aprilie, începând cu ora 11, în cadrul sălii de conferinţe a Primăriei Techirghiol.

În cadrul conferinţei se vor discuta rezultatele proiectului, modul de abordare de până acum, dar şi ce planuri de viitor a deschis acest proiect.

„Primăria Oraşului Techirghiol a implementat proiectul „Să redescoperim Techirghiolul", finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa Prioritară 5 - „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului", Domeniul Major de Intervenţie 5.3 - „ Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".

Obiectivul general al proiectului a fost creşterea contribuţiei turismului la dezvoltarea durabilă a Regiunii de dezvoltare Sud-Est prin promovarea produselor turistice cu specific local şi a activităţilor de marketing turistic. Proiectul şi-a propus promovarea staţiunii Techirghiol ca destinaţie turistică pentru tineret, cultură şi sănătate. În prezent, Techirghiolul este tranzitat în primul rând pentru Sanatoriul balnear, recunoscut pentru tratamentele pe bază de nămol cu proprietăţi curative miraculoase.

„În cadrul proiectului au fost promovate 3 produse turistice: evenimentul Scena lui Tănase, evenimentul Simpozion medical şi evenimentul Zilele oraşului. În plus, reprezentanţii Oraşului Techirghiol au fost prezenţi la 4 târguri de turism din ţară pentru a promova Techirghiolul ca o potenţială destinaţie turistică şi pentru a face cunoscute, în ţară şi nu numai, cele 3 evenimente.

Proiectul de finanţare a contribuit la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin promovarea a 3 produse turistice anuale cu specific local pentru Staţiunea Techirghiol: Zilele Oraşului Techirghiol, Festivalul de Umor „Scena lui Tănase" şi Simpozionul medical - Nămolul de Techirghiol şi la valorificarea resurselor turistice naturale şi antropice locale prin includerea lor în campania de promovare a Staţiunii Techirghiol şi în tematica celor 3 produse turistice cu specific local.

Proiectul s-a derulat pe parcursul a 22 de luni, având un buget de 753.395,80 lei din care 640.386,43 lei buget nerambursabil din FEDR, 97.941,45 lei buget nerambursabil din bugetul naţional şi 15.067,92 lei co-finanţare eligibilă a Primăriei Techirghiol.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1218

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1264

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1297

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1234

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1395

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1534

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1992

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1601

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1541

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1465

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1637

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1879

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3829

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3152

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6229