20 Mar, 2014 07:54
2500
Alexandru Negrea
Un utilizator de Facebook urmărește, în medie, 30-40 de pagini de Facebook și are 200-300 de prieteni. Nu întră nimeni, în fiecare dimineață, pe toate aceste pagini să vadă dacă au apărut mesaje noi, așa că, din acest punct de vedere, schimbarea de aspect anunțată de Facebook nu are un efect major.
Din când în când, însă, fie dintr-o căutare pe Google, fie dintr-o căutare pe Facebook, fie dintr-un tag pe Facebook, fie de pe site-ul oficial, niște oameni ajung direct pe pagina de Facebook a unei companii. Şi mă gândesc la trei scenarii aici:
1. Vor să afle mai multe informații despre companie sau despre un produs
2. Vor să cumpere un produs al companiei
3. Vor să se plângă de un produs al companiei
Este, dacă vreți, componenta de Facebook care are la bază niște nevoi ale utilizatorilor în relația lor cu companiile. Nu e mare, dar există. Studiile pe tema asta arată că cea mai mare parte a utilizatorilor de Facebook nu intră în rețea ca să interacționeze cu produse și servicii. Şi e normal să fie așa.
Articol scris de Alexandru Negrea.
Articolul integral pe
http://marketing20.ro/cum-se-modifica-aspectul-paginilor-de-facebook-si-pe-cine-afecteaza-aceste-schimbari.html
Blog:
http://www.alexnegrea.ro
Site:
http://www.marketing20.ro
Facebook:
https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: