30 Oct, 2011 17:11
2568
New Look, unul dintre brandurile de fashion preferate ale tinerelor britanice, continua extinderea pe piata romaneasca prin inaugurarea celui de-al patrulea magazin la Maritimo Shopping Center, pe 28 octombrie, odata cu lansarea centrului comercial. In ziua deschiderii, la ora 10.00, primii 100 de fani din Constanta sunt asteptati la magazin cu cupoane cadou in valoare de 60 de lei. Lansat in aceasta vara in Romania, brandul New Look isi propune sa cucereasca iubitoarele de moda din Constanta cu haine, pantofi si si accesorii create la Londra dupa ultimele tendinte, la preturi accesibile. Urmand principiul „fast fashion", New Look innoieste colectiile la fiecare sase saptamani, iar 200 de noi produse vor fi prezente in magazin in fiecare saptamana. Suprafata magazinului din Maritimo Shopping Center este de aproximativ 500 mp.
Produsele New Look sunt create la Londra de o echipa de 30 de designeri dedicati brandului, care isi gasesc inspiratia in trendurile pe marile podiumuri ale lumii, in lumea celebritatilor si in stilul strazii, pentru a oferi clientilor articole in ultimele tendinte, la preturi accesibile. New Look este nr. 1 in vanzarile de incaltaminte pe segmentul de varsta sub 35 de ani in Marea Britanie si retailerul nr. 2 de imbracaminte si accesorii pentru femei. Brandul este, de asemenea, lider in vanzarile de rochii si jeansi (sub varsta de 25 de ani) din Marea Britanie, iar la nivel global o pereche de pantofi este vanduta la fiecare 2 secunde.
New Look este reprezentata pe plan local de Genco Trade, membru al holdingului grec Fourlis Group, care dezvolta in Romania si franciza Intersport. Primul magazin New Look din Romania a fost inaugurat pe 26 august in Afi Cotroceni, fiind urmat de magazinele de la Baneasa Shopping City si Polus Center Cluj. Pentru urmatorii 5-8 ani, Genco planuieste sa deschida 20 de magazine New Look in Romania.
Despre Fourlis Group
Fourlis este un grup de companii cu sediul central in Grecia, fondat in 1950, ce opereaza in principal in domeniul retailului de mobilier si decoratiuni interioare, articole sportive, precum si distributie de electronicasnice, fiind reprezentantul General Electric, Liebherr si Korting. Grupul detine franciza IKEA in Grecia, Cipru si Bulgaria, operand in prezent 7 magazine IKEA si este un retailer regional major in domeniul articolelor sportive, prin cele 68 de magazine dezvoltate sub brandul lider la nivel mondial Intersport (Grecia - 35, Turcia - 11, Romania - 16, Bulgaria - 4, Cipru - 2).
In 2010, Grupul a raportat vanzari de 638,1 mil. EUR si un profit net de 15,1 mil. EUR.
Despre New Look
Fondata in 1969, New Look detine 613 magazine in Marea Britanie si Irlanda, un punct de vanzare on-line si 305 magazine in Franta, care functioneaza sub brand-ul Mim. Totodata, compania detine 27 de magazine New Look in Franta si Belgia, precum si francize in Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt si Arabia Saudita.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: