Noul brand turistic al Romaniei "Explore the Carpathian garden!"

Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai cu sloganul "Explore the Carpathian garden". Surse din turism, citate de Mediafax, spun ca in centrul logo-ului apare scris Romania, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde.

De asemenea, semnul diacritic al literei "a" (de la Romania) este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare si un element grafic asemanator unei frunze, de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta, au declarat pentru Mediafax surse din domeniul turistic. Intreaga imagine are un aspect fluid, cu exceptia sloganului din partea de jos.

Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010. La acest eveniment vor participa, alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi, fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. La final, maestrul Gheorghe Zamfir va sustine un recital.

Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a Romaniei ca destinatie turistica si va primi suveniruri inscriptionate cu noul logo, din partea organizatorilor.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspat, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman" si in acord cu tendintele mondiale de "reorientare spre natura, descoperire, conservare".

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de europana la finalul anului 2013.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

OMD Municipiul Tulcea a lansat noul brand turistic al orașului - Tu și Tulcea! (GALERIE FOTO)

26 Apr 2024 661

OMD Mamaia Constanța O nouă rundă de înscrieri, în concursul pentru identitatea brandului turistic al stațiunii Mamaia

26 Feb 2024 620

OMD Mamaia Constanța evaluează deschiderea unei noi runde de înscrieri pentru identitatea brandului turistic al stațiunii Mamaia

22 Feb 2024 590

OMD Mamaia-Constanța renunță la logo-ul propus. „Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania!“

15 Jul 2023 1418

OMD Constanța Mamaia va beneficia de un brand propriu! Care sunt planurile de dezvoltare ale stațiunii din Constanța

12 Jul 2023 1270

Celebrul brand de la Cumpăna, brutăria Moara Veche, a prins viaţă în Braşov

11 Feb 2020 5107

Audit al Curţii de Conturi pentru anul 2016 Brandul turistic naţional, promovat prin plăţi nelegale. Ce spune Anca Nedea, fostul preşedinte al ANT (document)

22 Feb 2018 4025

b1.ro Ministrul Turismului - „Nu de schimbarea brand-ului este vorba. Eu am spus să ne folosim de legende, de simboluri naționale în promovare“

30 May 2017 2267