Cinci oferte depuse pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru „Dezvoltarea capacităţii feroviare în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa"

Luni, 20 decembrie 2010, ora 13, la sediul Companiei Naţionale „Administraţia Porturilor Maritime" SA Constanţa, a avut loc deschiderea ofertelor pentru licitaţia deschisă privind achiziţia lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru „Dezvoltarea capacităţii feroviare în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa".

Au procurat documentaţia de atribuire gratuită 30 de companii din ţară şi străinătate, 5 prezentându-se cu oferte.

Comisia de licitaţie a fost compusă din reprezentanţi ai CN "APM" SA Constanţa şi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

Ofertele celor 5 participanţi au fost:

1. SC Consal Trade, în asociere cu SC Elcomex IEA, SC Livarom Prest şi SC Vio-Top, oferă execuţia lucrărilor la preţul de 12.709.946,36 euro, în 18 luni.

2. Swietelsky, în asociere cu SC Astalrom, SC Imsat, SC Consis Proiect şi SC Swietelsky Construcţii Feroviare - execuţia lucrărilor la preţul de 13.173.302,32 euro, în 10 luni.

3. Leonard Weiss GMBH, în asociere cu SC Leonard Weiss Ro, SC Isaft Litoral şi SC Baicons Impex - 14.981.574,50 euro, în 25 luni.

4. Alpine Bau GMH, în asociere cu SC Poyri România, oferă execuţia lucrărilor la 13.609.220,02 euro, în 15 luni.

5. Arcada Company, în asociere cu SC Isaft, SC ISPCF şi SC Edilconst - 13.361.806 euro, în 10 luni.

Preţurile nu includ TVA.

Investiţia are ca scop îmbunătăţirea exploatării în zona fluvio-maritimă prin construirea în prima etapă a unui complex de linii ferate sistematizat, care să deservească actualii şi viitorii operatori până în anul 2020.

Finanţarea se realizează prin Programul Operaţional Sectorial - Transporturi.

Obiectivele urmărite sunt: creșterea capacității căii ferate pentru transportul mărfurilor uscate vrac din/către sectorul fluvio-maritim al portului Constanţa; tranzit mai mare de marfă prin port pe TEN-T; transferul congestionării traficului, generat de dezvoltarea activității în sectorul fluvio-maritim, din Agigea Nord către zonele mai largi şi în apropierea danelor; construirea triajului într-o zonă în care există suficient spațiu pentru o dezvoltare ulterioară, dacă va fi necesar; accesul în portul Constanţa utilizându-se un mod de transport mai puțin poluant.

DIRECTOR GENERAL,

Ioan BĂLAN


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1250

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1308

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1309

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1252

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1416

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1549

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2010

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1615

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1562

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1479

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1658

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1897

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3881

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3175

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6262