Peste 93% dintre clienţii Generali Asigurări sunt mulţumiţi de serviciile companiei

ooh.jpgGenerali Asigurări a lansat o amplă campanie de imagine

Canalele media utilizate asigură o audienţă optimă campaniei de brand

Bucureşti, 23 iunie 2011. Generali Asigurări a lansat campania de imagine „Ne respectăm întotdeauna promisiunile", cu scopul consolidării, în rândul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor. Mesajul central al campaniei este susţinut de un studiu de satisfacţie a clienţilor realizat în 2011, în România, care relevă faptul că peste 93% dintre clienţii Generali sunt mulţumiţi de serviciile companiei.

„În industria financiară, imaginea companiei şi încrederea inspirată sunt vitale pentru menţinerea şi dezvoltarea unui business sănătos, pe termen lung. Deoarece Generali Asigurări a confirmat aşteptările clienţilor, fiind perceput ca unul dintre cei mai de încredere asigurători, am decis să ne prezentăm public prin perspectiva clienţilor noştri. Astfel, satisfacţia lor a devenit cartea noastră de vizită. Această abordare face parte din direcţia strategică de marketing a companiei, de a promova serviciile de calitate pe care le oferă compania", a explicat Daniela Dimitriu, Head of Marketing&PR Generali Asigurări.

daniela_dimitriu.jpgCampania naţională a demarat la 20 iunie şi se va desfăşura pe parcursul a 7 săptămâni. Aceasta include componente de TV şi outdoor, fiind susţinută şi prin activităţi de sales support şi promovare pe site-ul www.generali.ro.

Două execuţii TV, de susţinere a ambelor linii de business - asigurări de viaţă şi generale - vor fi difuzate pe cele mai importante staţii naţionale. De asemenea, mesajul va fi livrat şi printr-o reţea de panouri stradale, poziţionate strategic în zonele cu trafic intens.

„Din punct de vedere creativ, noua campanie se distinge prin tonalitatea umoristică. Atragem atenţia prin prezentarea unor situaţii care descriu ceea ce se întâmplă de multe ori în România: superficialitate în relaţia cu clientul. Personajele principale atrag empatie, fiecare dintre noi regăsindu-se într-o oarecare măsură în situaţiile imaginate. Cât despre soluţie, este simplu. Noi am demonstrat că suntem alături de clienţii noştri şi avem grijă să le rezolvăm în cel mai scurt timp problemele, indiferent de amploare. Nu o spunem noi, o spun chiar clienţii noştri. Aceeaşi abordare o vom avea si pentru clienţii noi, care vor alege în viitor serviciile Generali", a punctat Daniela Dimitriu.

În plus, tot în aceasta perioadă, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoie de soluţii complete de protecţie pentru maşina lor, Generali a dezvoltat şi promovează un produs unic pe piaţă: CASCO şi RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: până la 25% reducere faţă de produsele achiziţionate separate, extindere teritorială CASCO, dar şi opţiunea pentru varianta fără franşiză.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.generali.ro.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1228

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1277

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1300

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1239

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1403

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1539

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1997

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1605

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1550

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1468

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1644

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1883

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3846

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3160

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6238