BCR a acordat bonusuri de 24 milioane lei (aproape 6 milioane EUR) clienţilor posesori de carduri

  • Ultima transă, în valoare de 2,1 milioane lei, a fost virată utilizatorilor de carduri BCR în data de 20.02.2012
  • Suma oferită utilizatorilor de carduri BCR face parte din programul de loialitate, implementat pentru a încuraja tranzacţiile de plată cu cardul direct la comercianţi
  • Programul presupune recompensarea utilizării cardurilor la cumpărături în ţară/străinatate/pe internet, plata facturilor de utilitaţi prin bancomatele BCR, încărcarea cartelelor de telefonie mobila, precum şi a aplicaţiei de transport RATB şi Metrorex
  • În anul 2011, am înregistrat o creştere de 30% din punct de vedere al numărului de tranzacţii efectuate la comercianţi şi al volumelor rulate

Bucureşti, 1 Martie 2012 - Banca Comercială Română (BCR) a recompensat cu peste 2,1 milioane lei clienţii care au efectuat tranzacţii cu cardurile băncii în perioada 19 octombrie 2011 - 22 ianuarie 2012. Banii au fost viraţi în conturile clienţilor pe data de 20.02.2012.

"Anul trecut am înregistrat o creştere foarte puternică a tranzacţiilor cu carduri la comercianţi. Scopul programului este încurajarea folosirii cardului ca mijloc de plată direct, iar rezultatele se observă în creşterea cu 30% atât a numărului cât şi a volumului de tranzacţii efectuate la comercianţi în anul 2011 comparativ cu 2010. Avem un număr de peste 250 de clienţi care au încasat bonusuri mai mari de 200 de lei, aferent perioadei ultimului trimestru din anul trecut", a declarat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.

Zâmbet BCR este vedeta acestui trimestru, cardurile de acest tip reprezentând un procent de 20% din totalul numărului de carduri de debit recompensate. Acest fapt subliniază gradul ridicat de utilizare al cardului de debit multifuncţional emis de BCR ce oferă simultan aplicaţia încorporată pentru transport în comun RATB şi Metrorex, posibilitate de plată contactless şi program de loialitate personalizat conform obiceiurilor de plată zilnice. Utilizând Zâmbet BCR clientul primeşte 1% când plăteşte la supermarket sau utilitaţile, 2% când cumpără haine/pantofi, 3% la cinema, restaurant, 5% bonus pentru toate reîncărcările de transport şi chiar 10% daca plăteste cu acesta intrarea la muzeele din Bucureşti.

"Întreaga piaţă de carduri din România şi-a continuat procesul susţinut de creştere iar în 2011 am putut observa răspunsul pozitiv al clienţilor BCR faţă de beneficiile plăţii cu cardul puse la dispoziţia acestora, dintre care se evidentiază: posibilitatea de achitare a cumpărăturior uzuale prin intermediul platii în Rate Egale cu Dobânda 0% utilizând cardurile de credit BCR (în cadrul reţelei de comercianţi parteneri BCR înrolaţi în program: Real, SensiBlu, Flanco, Domo, Perfect Tour, Medlife, Staer, Kika, Leonardo, Metro, clinicile Anima, F64, dealerii Vodafone Ilex şi Arsis, şi mulţi alţii ) dar şi programul de loialitate, care recompensează automat fiecare tranzacţie efectuată cu cardurile de debit şi credit BCR direct la comercianţi, în ţară/străinate/pe internet", a adăugat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.

BCR a acordat, în ultimii 3 ani de zile, în cadrul acestei initiative, aproape 24 milioane lei clienţilor săi utilizatori de carduri.

* *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 17 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

* *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 216,1 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 2.631,9 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.4%.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1225

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1270

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1299

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1237

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1400

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1538

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1995

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1603

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1547

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1467

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1641

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1882

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3838

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3157

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6235