BCR aduce banca la clienţii nebancarizaţi prin integrarea good.bee Tranzacţii mobile

meniu_3_CMYK_mai_mic_resize.jpgBucuresti, 20 Octombrie 2010 - Banca Comerciala Romana (BCR) extinde oferta şi acoperirea serviciilor sale către segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile.

Iniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.

"Suntem cea mai mare bancă din Romania şi este misiunea noastră să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Prin această preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi",a declarat Oana Petrescu, Vice-Preşedinte Retail BCR.

Prin intermediului Pachetului de Start good.bee deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului de tranzacţii mobile se realizează pe loc, oriunde în Romania, fără deplasarea la ghişeul băncii, respectând în acelaşi timp toate cerinţele legale. Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale, inclusiv în zilele de 1 Decembrie, vacanţele de Crăciun şi Anul Nou.

"Vom continua să dezvoltam sub conceptul good.bee Tranzacţii mobile servicii bancare simple, inovative, pe care oricine şi le va putea permite. Agenţii good.bee Tranzacţii mobile aduc banca la client, oriunde în Romania şi transformă serviciile bancare într-o opţiune accesibilă oricui", a declarat Cătălin Moise, Director General good.bee Service RO.

Informaţii despre clienţii good.bee Tranzacţii mobile

Din cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau orase mici şi beneficiază de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere şi foarte tinere; 56% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14 - 18 ani.

Cele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee - transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.

BCR, membră a Erste Group, este o bancă universală care se adresează atât clienţilor retail, cât şi celor corporate. BCR este cea mai importantă instituţie bancară si cel mai valoros brand financiar din Romania din România, gestionând active de peste 16 miliarde de EUR. Reteaua BCR numara 667 de unităţi retail si 48 de centre de afaceri pentru companii în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori.

BCR oferă întreaga gamă de produse şi servicii financiare inclusiv servicii de internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si detine cea mai mare retea nationala de ATM si POS.

Parte a iniţiativei globale "banking the unbanked" good.bee Service RO, compania ce oferă serviciul good.bee Tranzacţii mobile, a fost înfiinţată printr-un parteneriat între Fundaţia Erste şi Erste Group. Misiunea good.bee este de a asigura tuturor acces sigur, simplu şi convenabil la serviciile bancare. Serviciul good.bee Tranzacţii mobile a fost lansat în Romania în martie 2009 şi este disponibil în intreaga ţară prin intermediul reţelei de agenţi mobili.


Pentru mai multe detalii despre modul de utilizare, precum şi informaţii despre comisioanele aferente fiecărui tip de tranzacţie, utilizatorii pot accesa site-ul www.goodbee.ro sau pot apela serviciul Suport Clienţi la *4146 (tarif normal din reţelele Orange şi Vodafone) sau la 021 266 77 00 (tarif normal din alte reţele), de luni până vineri între 8:00 - 22:00, sâmbăta duminica şi sărbătorile legale între 9:00 - 18:00.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1233

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1283

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1303

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1244

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1405

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1541

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1999

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1607

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1553

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1470

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1646

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1885

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3852

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3163

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6245