BCR modifica dobanzile la depozitele in lei

bcr_s.jpgBucuresti, 01 Aprilie 2010 - Banca Comerciala Romana (BCR) reduce, incepand cu 1 aprilie a.c., dobanzile la depozitele in lei constituite de persoanele fizice si juridice, avand in vedere, evolutia mediului economic si a reducerii dobanzii de politica monetara efectuata de BNR.

Astfel, dobanzile pentru depozitele in lei la termene pentru persoane fizice se reduc cu pana la 0,8 p.p. pentru maturitatile cuprinse intre 1 luna si 12 luni, respectiv cu pana la 1 p.p. in cazul Conturilor de economii Maxicont in lei.

Oferta bancii ramane in continuare foarte atractiva in linie cu politica bancii de incurajare a economisirii pe termen lung. Astfel, pentru depozitele la termen de 24 de luni, in LEI si EUR cu dobanda fixa de 7,5% pe an pentru depozitele in lei, respectiv 3,5% pe an pentru depozitele constituite in EUR.

Plata dobanzii se efectueaza semestrial, iar in cazul lichidarii depozitului inainte de scadenta , banca bonifica o dobanda de 2.5% pentru lei si 1% pentru EUR, pentru perioada de detinere a depozitului. In plus, pentru aceste produse nu se percepe comision de retragere numerar la lichidarea la scadenta sau oricand dupa aceasta data.

In cazul persoanelor juridice, banca reduce dobanda cu 0,5 p.p. la depozitele la termen si Conturile Ideal BCR in lei. Noile niveluri ale dobanzilor se vor aplica depozitelor la termen noi si celor prelungite automat ulterior datei de 1 aprilie 2010, iar in cazul Conturilor Ideal BCR noile niveluri ale dobanzilor se vor aplica inclusiv volumelor existente.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 665 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

  • Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
  • Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
  • Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
  • Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1245

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1299

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1307

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1248

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1411

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1546

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2007

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1612

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1558

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1475

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1652

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1893

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3870

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3171

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6254