La peste 91 de ani, Maestrul Radu Beligan este cel mai in varsta utilizator activ de internet banking BCR

_bma8897.jpg BCR i-a acordat Maestrului Radu Beligan titlul onorific de Senior 24 Banking BCR in cadrul unei campanii de stimulare a operatiunilor bancare efectuate prin intermediul canalelor alternative (internet banking, phone banking si zonele speciale automatizate amenajate in cadrul unitatilor BCR)

La sfarsitul lunii mai 2010, BCR numara peste 800.000 de utilizatori inregistrati ai serviciului de internet banking; cele mai frecvente operatiuni erau platile curente de facturi la utilitati (apa, energie electrica, gaze) si consultarea de informatii personalizate

Serviciul de internet banking al BCR, Click 24 Banking, permite economii de timp si de costuri - cu 75% mai mici fata de costurile operatiunilor bancare efectuate la ghiseele bancii

Bucuresti, 16 iunie 2010 - Banca Comerciala Romana (BCR) i-a acordat Maestrului Radu Beligan titlul onorific de Senior 24 Banking BCR in cadrul unei campanii de stimulare a operatiunilor bancare efectuate prin intermediul canalelor alternative (internet banking, phone banking si zonele speciale automatizate amenajate in cadrul unitatilor BCR). La peste 91 de ani, Maestrul Radu Beligan este cel mai in varsta utilizator activ al serviciului de internet banking BCR. Folosind serviciul in mod frecvent pentru plati de utilitati si transferuri bancare, maestrul si-a exprimat incantarea ca poate folosi un serviciu bancar modern in conditii de economii semnificative de costuri si timp.

La sfarsitul lunii mai 2010, BCR numara peste 800.000 de utilizatori inregistrati ai serviciului de internet banking. 30% din ponderea tranzactiilor erau reprezentate de plati uzuale de utilitati (apa, energie electrica, gaze). In acelasi timp, BCR inregistra un trend crescator atat pentru ponderea utilizatorilor activi cat si in ceea ce priveste volumul tranzactiilor. Doar in primul trimestru al anului 2010, BCR a inregistrat peste jumatate din numarul total de tranzactii realizate in intregul an 2009. Ponderea tranzactiilor in numarul total de operatiuni a crescut de la 5.1% in 2008 la 12.4% in trimestrul 1 2010.

Click 24 Banking este serviciul de internet banking al BCR accesibil prin intermediul portalului BCR: www.bcr.ro. Serviciul este accesibil atat din tara cat si din strainatate, 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si permite economii de timp si de costuri cu 75% fata de costul operatiunilor bancare la ghiseul bancii. Asistenta tehnica este disponibila 24/7 prin telefon sau e-mail.

Prin intermediul serviciului de internet banking BCR (Click 24 Banking) pot fi efectuate operatiuni precum:

  • Transferuri intrabancare (catre conturi deschise la BCR) in lei si valuta
  • Transferuri interbancare (catre conturi deschise la alte banci) in lei
  • Plata facturilor de utilitati/servicii
  • Achitarea ratelor la creditele BCR
  • Constituire /lichidare de produse de economisire MAXICONT BCR si SUCCES BCR
  • Cumparare /vanzare de Certificate de Depozit cu Discount
  • Alimentarea produselor de economisire MAXICONT BCR si SUCCES BCR
  • Programarea de ordine de plata pentru o data ulterioara
  • Obtinerea de informatii personalizate cu privire la conturile detinute la BCR, inclusiv credite etc

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 667 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 208,0 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 255,2 milioane EUR si un raport cost venituri de 49,2%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
  • Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
  • Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
  • Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
  • Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1245

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1299

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1307

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1248

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1411

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1546

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2007

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1612

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1558

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1475

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1652

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1893

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3870

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3171

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6254