Târgul de Turism "VACANȚA" Constanța 2013 - Ediția a II-a, 17 - 19 mai 2013

Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA Constanța) și Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), în parteneriat cu Federația Asociațiilor de Promovare Turistică (FAPT), organizează, în perioada 17 - 19 mai 2013, a doua ediție a Târgului de Turism "VACANȚA" Constanța 2013, la Maritimo Shopping Center. Lansarea oficială a evenimentului va avea loc vineri, 17 mai 2013, începând cu ora 12.00.

Târgul de Turism "VACANȚA" Constanța 2013 se adresează publicului larg, dornic să călătorească în țară și peste hotare, aflat în căutarea unor destinații turistice originale, care să corespundă, din toate punctele de vedere, necesităților fiecăruia de petrecere a timpului liber.

Târgul de Turism "VACANȚA" Constanța 2013 se lansează cu facilități deosebite pentru expozanți, care vor beneficia de tarife speciale, conturate cu scopul de a diminua cu mult eforturile financiare pe care le presupune prezența lor la un astfel de eveniment. În plus, firmele membre CCINA Constanța, ANAT și FAPT se vor bucura de tarife preferențiale de participare în cadrul acestui eveniment.

La târg vor participa: agenții de turism, tour-operatori, hoteluri, pensiuni, companii aeriene, societăți de asigurări, asociații de promovare turistică reprezentând destinațiile turistice din România și reprezentanți ai unor Oficii de turism din străinătate (Grecia, Ungaria, Bulgaria, Cipru, Israel etc), care vor propune publicului din întreaga regiune o ofertă atractivă de pachete turistice pentru vacantele verii 2013 , precum si discounturi si Oferte Speciale.

Din calendarul acțiunilor desfășurate în cadrul Târgului de Turism "VACANȚA" Constanța 2013 fac parte: reprezentații folclorice reprezentantive pentru variate zone și destinații turistice din țară și străinătate, prezentări de oferte si destinatii turistice și tombole cu premii surpriză pentru vizitatori.

Prin organizarea sa în Maritimo Shopping Center, Târgul de Turism "VACANȚA" Constanța 2013 va beneficia de un trafic estimat de 10.000 de vizitatori pe zi, în cadrul unui program generos de vizitare, în trei zile de weekend, de câte 12 ore pe zi (intervalul orar 10.00-22.00). Vizibilitatea evenimentului va fi sporită de campania amplă de promovare, desfășurată la nivel regional, prin intermediul mass media locale - televiziuni, radio-uri și ziare, dar și online, prin platforme de social media și site-uri specializate.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1222

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1267

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1297

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1236

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1396

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1536

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1994

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1602

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1542

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1465

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1638

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1880

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3835

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3155

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6234