Cel mai mare târg expoziţional din Sud-Estul Europei - la a treia ediţie METRO Cash & Carry România lansează cea de-a treia ediţie METRO EXPO

Bucureşti, 7 martie 2012: METRO Cash & Carry România lansează cea de-a treia ediţie METRO EXPO, continuând astfel tradiţia de a oferi clienţilor săi profesionişti soluţii complete pentru dezvoltarea afacerii.

Cel mai mare târg expoziţional din Sud - Estul Europei, METRO EXPO s-a distins în ediţiile anterioare prin oferta extrem de variată de soluţii integrate pentru dezvoltarea afacerii, prin cele mai complexe cerinte ale profesioniştilor din domenii precum comerţ tradiţional, HORECA (Hoteluri, Restaurante, Catering), servicii, companii şi instituţii.

Tocmai datorită complexităţii şi diversităţii soluţiilor prezentate, METRO EXPO a impus un nou standard pe piaţa românească de profil, fiind în prezent, unul dintre cele mai importante evenimente ale industriei. Cu fiecare ediţie, METRO EXPO a adunat peste 50.000 de vizitatori, clienţi METRO Cash & Carry din întreaga ţară.

Anul acesta, METRO EXPO are loc în perioada 7 - 11 martie, în Pavilionul Central Romexpo Bucureşti. Pe o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi, vor fi prezentate soluţii complete destinate comerţului tradiţional, industriei HORECA, companiilor şi instituţiilor. Însă, mai mult decât o simplă expoziţie, METRO EXPO este o foarte bună oportunitate pentru profesionişti de a se pune la punct cu cele mai noi tendinţe din domeniile lor de interes şi de a obţine informaţii preţioase, direct de la consultanţi foarte bine pregătiţi. Nu în ultimul rând, datorită ofertei diverse, vizitatorii vor putea identifica cele mai potrivite soluţii pentru nevoile specifice ale afacerilor lor.

„Realizarea fiecărei ediţii METRO EXPO presupune o mobilizare uriaşă, fapt care subliniază forţa METRO Cash & Carry România şi importanţa noastră ca jucător de top pe piaţa de comerţ din România. Mai mult decât atât, METRO EXPO este expresia eforturilor noastre de a aduce clienţilor companiei servicii cu valoare adăugată care să le susţina cu adevărat dezvoltarea. Suntem fericiţi să lansăm cea de-a treia ediţie a celui mai mare târg de retail din Sud - Estul Europei şi suntem mândri să spunem că am făcut deja o tradiţie din a contribui la dezvoltarea antreprenoriatului românesc", declară Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.

METRO EXPO 2012 reuneşte peste 200 de expozanţi, jucători de top, recunoscuţi pentru calitatea serviciilor oferite, precum şi peste 60 de oferte promoţionale. Pentru realizarea acestui târg au fost implicaţi peste 200 de angajaţi ai METRO Cash & Carry România, timp de 4 luni.

METRO EXPO este, de asemenea, renumit pentru conceptul său expoziţional, care combină elementele specifice afacerilor cu momentele de divertisment. Astfel, vizitatorii METRO EXPO vor fi surprinşi de multitudinea spectacolelor culinare, a sesiunilor de degustări, a demonstraţiilor de preparare a unora dintre cele mai spectaculoase reţete. Bucătari celebri precum Horia Vîrlan sau Antonio Pisaniello (Chef, distins cu o stea Michelin) vor încanta audienţa cu cele mai alese reţete ale bucătăriei internaţionale.

În cadrul expoziţiei, METRO Cash & Carry România îşi aşteaptă clienţii profesionişti cu noi programe şi soluţii concepute special pentru dezvoltarea afacerilor. Printre acestea se numără programul La Doi Paşi - un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Pentru profesioniştii din domeniul HORECA, METRO continuă investiţia în programele de specializare a personalului din acest domeniu, extinzând proiectele de succes precum: Centrul de Competenţă în Gastronomie sau concursul METRO Chef, al cărui nou sezon va debuta chiar în cadrul METRO EXPO.

Special pentru vizitatorii expoziţiei, compania a pregătit „Scoala Vinului" - o sesiune de traininguri destinată pasionaţilor de oenologie, care se va desfăşura pe parcursul târgului. În cadrul „Şcolii Vinului" cursanţii vor fi introduşi în tainele artei somelierilor şi îşi vor însuşi informaţii utile pentru recunoaşterea şi aprecierea diferitelor soiuri de vin.

Tot pentru clienţii săi profesionişti, METRO Cash & Carry România a lansat platforma de comerţ online METRO Office Direct, prima iniţiativă de acest gen din comerţul modern din România.

Vizitatorii METRO EXPO pot afla mai multe despre aceste programe precum şi despre multe altele care vor fi implementate în curând, de la standurile special amenjate în cadrul expoziţiei.

Ca un element de noutate, anul acesta METRO EXPO îşi va deschide porţile şi către publicul larg, în zilele de 10 şi 11 martie.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2010. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2010, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii din 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/MAKRO Cash & Carry - liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt şi Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe www.metro.ro.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1226

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1273

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1299

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1237

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1403

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1539

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1996

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1604

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1548

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1468

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1642

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1882

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3841

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3158

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6238