Generali Asigurări şi Vodafone România lansează asigurarea pentru plata facturii abonaţilor

  • În plus, produsul oferă asiguraţilor şi acoperire pentru plata altor utilităţi

Bucureşti, 28 martie 2011. Generali Asigurări şi Vodafone au lansat în parteneriat, prin intermediul brokerului de asigurare Marsh România, o asigurare pentru plata facturii abonaţilor companiei de telefonie mobilă. Astfel, în schimbul unei prime lunare de 1 Euro pentru o asigurare Standard sau 2 Euro pentru pachetul Premium, plata facturii de telefon sau a altor utilităţi nu mai reprezintă o problemă în cazul unui eveniment nedorit.

Pentru doar 1 Euro/lună în plus la abonament, Generali Asigurări preia plata facturii clientului în cazul pierderii involuntare a locului de muncă sau al incapacităţii temporare de muncă din orice cauză. În condiţii de invaliditate permanentă totală a abonatului, asigurătorul plăteşte facturile restante şi penalităţile aferente, în limita a 1.000 Euro. În plus, produsul are şi o componentă de protecţie inclusă, funcţionând şi ca o asigurare de viaţă.

Pachetul Premium, cu o primă de asigurare de 2 Euro/lună, oferă posibilitatea preluării facturilor pentru alte utilităţi, despăgubiri în valoare de 1.000 Euro în caz de invaliditate permanentă totală şi protecţie financiară pentru membrii familiei, respectiv despăgubiri de 1.000 Euro în caz de deces al asiguratului, survenit accidental sau din orice altă cauză.

"Trăim într-un perioadă marcată de incertitudini. Dacă veniturile ţi se reduc brusc şi radical, trebuie să fii capabil să-ţi reorganizezi rapid bugetul şi cheltuielile, astfel încât să îţi poţi acoperi datoriile. Accesul la telefonie mobilă şi comunicare de date sunt astăzi vitale pentru oricine şi ar trebui să ne preocupăm pentru a avea, în orice situaţie, sursa pentru plata acestor utilităţi", a declarat Ovidiu Racoveanu, Director Asigurări de Viaţă Generali Asigurări. "Prin acest produs ne adresăm persoanelor prevăzătoare care încearcă să reducă la minimum riscurile financiare. Investiţia este foarte redusă, în schimb beneficiile sunt atractive. Sumele maxime asigurate sunt acoperitoare, iar perioada de asigurare este suficient de extinsă pentru a le permite abonaţilor şi familiei acestora o redresare financiară rapidă", a completat Racoveanu.

"În contextul economic actual, Vodafone a dezvoltat un serviciu care susţine clienţii în vederea depăşirii situaţiilor neprevăzute. Astfel, în cazul unor schimbări neaşteptate, cu noua asigurare Vodafone plata facturii rămâne acoperită. Am ales să oferim acest serviciu în parteneriat cu Generali Asigurări şi Marsh România, care vor răspunde cu profesionalism şi rapiditate solicitărilor clienţilor noştri", a spus Cătălin Becic, Director, Consumer Marketing, Vodafone România.

"Riscurile specifice perioadei economice prin care trecem ne-au condus la concluzia că această asigurare este utilă atât clienţilor Vodafone, cât şi companiei. Am reuşit să creăm, împreună cu partenerii noştri Vodafone şi Generali, un produs de asigurare unic şi personalizat pe piaţa din România prin beneficiile oferite. Pe lângă avantajul principal, care este acoperirea facturii restante a clientului Vodafone şi care este plătită de către Generali la momentul producerii evenimentului asigurat, există şi alte beneficii, cum ar fi ajutorul financiar pentru familie în cazul unui deces sau suportul oferit clientului în caz de şomaj", a explicat Cristian Fugaciu, Director General al Marsh România.

Sistemul de plată a primei de asigurare este simplu şi prevede includerea costurilor lunare în factura de telefonie.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1225

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1270

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1299

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1237

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1400

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1538

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1995

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1603

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1547

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1467

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1641

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1882

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3838

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3157

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6235