In premiera, clientii Orange isi pot cumpara bilet la metrou cu mobilul

Bucureşti, 27 iunie 2010. Orange România, în parteneriat cu Metrorex, lansează primul sistem de plată prin telefonul mobil al unui serviciu de transport în comun din România.

Cu ajutorul telefonului mobil, clienţii Orange îşi pot cumpăra bilet pentru călătoria cu metroul. Este suficient să solicite biletul printr-un mesaj scris la un număr scurt, apoi să scaneze, la dispozitivul special instalat în staţiile participante în acest program pilot, codul de bare pe care îl primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia. Pentru a solicita un bilet de o călătorie cu metroul, clienţii Orange trebuie să trimita mesajul scris la numărul 801 (tarif 0,36 euro), pentru a solicita un bilet cu două călătorii trebuie să trimită mesajul la numărul 802 (tarif 0,63 euro*), iar pentru 10 călătorii incluse - la numărul 810 (tarif 1,83* euro).

Fiecare client Orange care cumpără bilet prin telefon poate naviga gratuit în Portalul Orange pe mobil în ziua cumpărării biletului, timp de 24 de ore. Călătoria va deveni astfel o experienţă mai plăcută, deoarece clienţii vor avea acces simplu şi rapid la informaţii şi divertisment direct pe telefon - ştiri din toate domeniile, meteo sau horoscop, muzică, jocuri şi posturi TV live, precum şi la serviciile Orange blog, Sharebox, Chat şi Dating, ca să ţină mai uşor legătura cu prietenii. În acest moment, Orange oferă acoperire pentru serviciile de voce şi internet mobil în toate staţiile metroului bucureştean.

În prezent, accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil în 6 staţii de metrou, unele dintre cele mai intens circulate de către tineri: Politehnica, Petrache Poenaru, Grozăveşti, Piaţa Victoriei, Universitate şi Timpuri Noi.

"Orange a fost prima companie de telefonie mobilă din România care, în anul 2006, a lansat servicii de plăţi prin telefonul mobil. Suntem încântaţi să aducem astăzi, împreună cu partenerul nostru, Metrorex, încă o premieră pe piaţă: plata cu mobilul a călătoriei cu metroul. În prezent, oferim în exclusivitate clienţilor noştri şi alte soluţii de plăţi cu mobilul pentru servicii de interes public, printre care parcarea auto în Timişoara şi Oradea, cât şi în afara ţării, în staţiunea Albena şi în oraşul Ruse din Bulgaria", a declarat Gabriela Voinea, Senior Product Manager Orange România.

"Plata călătoriei cu telefonul mobil reprezintă metoda alternativă pentru sistemul actual de plată a biletului de intrare la metrou. Metrorex doreşte să sprijine implementarea noilor tehnologii în România. Prin lansarea acestui proiect experimental, Bucureştiul se aliniază în rândul celor mai mari oraşe ale lumii, utilizatoare de astfel de sisteme de taxare pentru intrarea la metrou", a precizat Gheorghe Udrişte, Director General METROREX

together we can do more

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10.995.000 de clienţi şi venituri de 1,055 miliarde de euro în 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România se remarcă prin acoperirea extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1242

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1298

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1306

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1248

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1410

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1545

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2005

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1612

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1557

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1474

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1651

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1892

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3869

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3171

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6254