02 Mar, 2010 22:17
1401
Orange
Bucureşti,
2 martie 2010: Orange lansează Data Traffic Control, un serviciu
gratuit prin care clienţii îşi pot stabili anumite praguri pentru
consumul de date în roaming în ţările Uniunii Europene şi prin
intermediul căruia sunt informaţi atunci când se apropie de pragul
ales.
De la 1 martie, clienţii Orange pot opta pentru activarea serviciului Data Traffic Control.
Clienţii
care solicită activarea serviciului pot alege praguri de consum care
variază între 12,5 MB (echivalentul a 50 de euro, conform tarifelor
standard în U. E.) şi 50 MB. În plus, atunci cand ating 70% şi
respectiv 100% din acest prag, vor primi câte un mesaj scris de
notificare, ce poate fi însoţit de suspendarea serviciului de date
mobile, în funcţie de opţiunea clientului.
Serviciul Data
Traffic Control este disponibil pentru toţi clienţii Orange, indiferent
de oferta de roaming de date de care beneficiază. Pentru a se bucura de
tarife mai avantajoase cu până la 93% pentru traficul de date în
roaming în Uniunea Europeană, clienţii Orange îşi pot alege oricare
dintre opţiunile Travel Data.
Începând cu 1 iulie, Orange va
activa automat serviciul pentru toţi clienţii săi, în conformitate cu
prevederile Uniunii Europene.
"Suntem în continuare fideli
principiului de a oferi clienţilor noştri acces la serviciile de
telecomunicaţii oriunde şi oricând, într-un mod cât mai transparent.
Serviciul Data Traffic Control este conceput astfel încât să le permită
clienţilor să îşi monitorizeze mai bine consumul de date în roaming,
fără teama de costuri suplimentare neprevăzute pe factură", a declarat
Irina Pană, Wholesale, International & Regulatory Affairs Manager
Orange România.
Together we can do more
Despre Orange
Orange este lider de piaţă în România cu
10.995.000 de clienţi şi venituri de1,055 miliarde de euro in 2009.
Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari
companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi
pe cinci continente.
Orange România se remarcă prin acoperirea
extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă
oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun
şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai
intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă
sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între
oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France
Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine
definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară
într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa
www.orange.ro.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: