Real,- a lansat energizantul Wild Lion, in gama de prim pret TiP

energizant_tip_doza.jpg

Bucuresti, 3 Decembrie 2011 - real,- Hypermarket a lansat un nou produs sub marca proprie TiP, bautura energizanta Wild Lion. Produsul este disponibil in doua variante, la doze de 250 de ml (1,19 lei/doza) si sticle PET de 500 ml (1,49 lei/sticla).

Fiind o categorie relativ tanara, piata bauturilor energizante prezinta un potential de crestere semnificativ in perioada urmatoare, chiar si dupa cresterile importante raportate in ultimii ani. Noua bautura lansata de real,- intra pe un segment in care compozitia produselor este asemanatoare, pentru toate marcile, asa incat diferentele se fac, cu precadere, la nivelul marcii si al pretului. Cum in perioada actuala, dificila din punct de vedere economic, pretul reprezinta tot mai mult criteriul care contribuie cel mai mult in procesul de luare a deciziei de cumparare, real,- a considerat ca piata este pregatita pentru un produs marca proprie de prim pret in acest segment.

Extinderea gamei de produse sub marca TiP face parte din initiativele real,- Hypermarket Romania de a oferi consumatorilor romani produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar si la preturi cat mai mici. Din acest punct de vedere, produsele TiP se incadreaza in linia programului „Cel mai ieftin", care vizeaza toate categoriile de produse, de la alimente de baza, pana la produse nealimentare, inclusiv electronice, electrocasnice, accesorii auto sau produse de gradinarit.

„Wild Lion este un produs bun la un pret foarte avantajos, asa cum ne propunem sa fie toate produsele comercializate sub marcile noastre proprii, fie cea de prim pret TiP, fie celelalte, real,- QUALITY, real,- BIO, etc. Compozitia Wild Lion respecta toti parametrii de calitate ai marcilor consacrate, reteta fiind atent verificata si testata, pentru a oferi un raport optim calitate-pret. Extinderea gamelor de marci proprii este o optiune strategica majora pentru real,- in conditiile interesului crescand al consumatorilor pentru produsele cu preturi cat mai accesibile. real,- isi adapteaza continuu portofoliul de produse la cerintele consumatorilor din piata, iar gamele de marci proprii vor fi extinse si in lunile care urmeaza", a precizat Mirela Surghie, Head of Media la real,- Hypermarket Romania.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1220

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1264

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1297

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1234

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1396

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1535

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1992

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1601

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1541

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1465

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1637

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1879

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3831

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3153

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6232