Real,- lansează o nouă gamă de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKA

Bucureşti, 8 Noiembrie 2010 - real,- Hypermarket România lansează noua gamă de produse electrocasnice mici ALASKA, un brand propriu care se caracterizează prin calitate şi fiabilitate la un preţ avantajos . Printre cele peste 50 de tipuri de produse din această gamă se numără cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru îngrijire personală, mixere, blendere, fiare de călcat, aparate de gătit etc.

Introdusă în urmă cu o lună în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă. În acest moment clienţii pot găsi în raioane un sortiment complet, de toate dimensiunile şi funcţiunile, care urmează să fie adaptată în permanenţă la nevoile şi cerinţele consumatorilor. Toate aparatele ALASKA, pe lângă preţul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, având un design plăcut şi culori atrăgătoare.

„În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea, ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private, înţelegând nevoile urgente ale consumatorilor noştri, ca de fiecare dată. Brandului ALASKA i-am acordat o atenţie deosebită, cu atât mai mult cu cât această categorie de produse, a electrocasnicelor mici, are o dinamică bună a vânzărilor. Oamenii îşi stabilesc priorităţile achiziţionează numai produse de care au cu adevărat nevoie pentru confortul zilnic. Produsele ALASKA sunt deja recunoscute şi apreciate de mulţi dintre clienţii noştri, un exemplu în acest sens fiind cuptoarele cu micounde ALASKA, care au avut un foarte mare succes, graţie calităţii excelente, la un preţ accesibil, în raport cu alte produse din categoria sa", a precizat Olaf Schulz Director Cumpărări Produse Nealimentare la real,- Hypermarket România.

real,- are în vedere ca în următoarele luni să dezvolte gama de electrocasnice mici prin introducerea în continuare de noi şi noi articole Alaska.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1237

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1290

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1305

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1247

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1409

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1543

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2003

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1610

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1555

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1473

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1650

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1889

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3863

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3168

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6253