Companii

Romtelecom şi COSMOTE România vor utiliza un singur brand - Telekom Romania - 15 august 2014

Noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile
 
Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi COSMOTE România anunţă noile denumiri oficiale.
 
Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi COSMOTE România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom Romania, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
 
Această schimbare va însemna o noua experienţă, construită în jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate:
 
- magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
 
- un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
 
În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
 
Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
 
68,000 de ore de muncă au fost dedicate de către mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbările impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de muncă, concentraţi în doar patru luni.
 
Pe lângă o abordare integrată a clienţilor, brand-ul Telekom Romania înseamnă şi o experienţă unitară pentru angajaţi. Astfel, până la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate către toţi angajaţii Romtelecom şi COSMOTE România – în total, 1.855 de ore de training cu rolul să introducă brandul Telekom Romania, cu valorile şi filosofia sa, precum şi să crească angajamentul întregii echipe de a livra promisunea noului brand.
 
Clienții Romtelecom și COSMOTE România se vor bucura de o experiență nouă și fascinantă, o dată ce trecerea la "T" va fi incheiată. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme și nu vor necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 1944

ZIUA de Constanța angajează REDACTOR ONLINE 

01 Feb 2018 5489

Palaz se realege duminică preşedinte la PMP Constanţa. Tensiuni între conducerea filialei şi deputatul Turcescu? Miza alegerilor, funcţia de prim-vicepreşedinte

18 Nov 2017 3282

Editorial Poliţia Constanţa, scurgerile de informaţii şi purtătorii de cuvânt degeaba

10 Mar 2017 3650

Comunicat de presa - Coalitia pentru Educatie „Viitorul educatiei” sau cum sa aducem curajul in educatia din Romania

13 Apr 2016 1609

Comunicat de presa - DIICOT 2 13 Aprilie 2016

13 Apr 2016 1547

Comunicat de presa - DIICOT 13 Aprilie 2016

13 Apr 2016 1504

Comunicat de presa M.Ap.N. Carta Alba a Apararii a fost aprobata

13 Apr 2016 1437

Comunicat de presa - DIICOT 12 Aprilie 2016

12 Apr 2016 1473

Comunicat de presa - Comisia permanentă comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru relaţia cu UNESCO

12 Apr 2016 1367

Comunicat presa ANOFM -Bursa Generală a Locurilor de Munca - date preliminarii

12 Apr 2016 1481

Comunicat de presa - Participarea domnului senator Petru Filip, preşedintele Comisiei pentru politică externă a Senatului, şi a domnului senator Florea Voinea, membru al Comisiei, la cea de-a treia întâlnire trilaterală România-Polonia-Turcia a Comisiilor pentru afaceri externe, Ankara, 14-15 aprilie 2016

12 Apr 2016 1584

Comunicat - Arestare preventivă- omor ş.a.-SUPC-PÎCCJ

12 Apr 2016 1318

Comunicat de presă - Agenda dezbaterii științifice

11 Apr 2016 1349

Comunicat de presa - PERSOANE IN EVIDENTA AGENTIEI MUNICIPALE PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA A MUNICIPIULUI BUCURESTI la data de 31.03.2016

11 Apr 2016 1350