Specialiştii de la hipermarket Real,- Hypermarket oferă în toată reţeaua sistemul de vânzare asistată, la raioanele de Electronice, Electrocasnice şi IT

Bucureşti, 18 decembrie 2012: Sistemul de vânzare asistată prin consilieri specializaţi de vânzare în raioanele de produse nealimentare din hipermarketurile real,- este disponibil în toate cele 24 de magazine. Acesta funcţionează la raioanele de Electronice, Electrocasnice şi produse IT. Sistemul a fost implementat în premieră în 2011, sub formă de proiect-pilot, în magazinul real,- AFI Cotroceni, fiind extins în urma răspunsului pozitiv primit din partea clienţilor.

În cele 24 de magazine, echipele numără peste 170 de consilieri (7-8 persoane/magazin), uşor de identificat de către clienţi datorită uniformei speciale. Aceștia au fost special selectați, astfel încât sa dețină acele calități obligatorii pentru a aduce un plus valoare în orice meserie care presupune interacțiunea cu clienții, abilitățile „soft": atitudine pozitivă, amabilitate, o foarte bună comunicare, pe lângă competențele de ordin tehnic. Toţi consilierii au beneficiat de mai multe sesiuni de training, derulate în parteneriat cu principalii furnizori din categoriile vizate şi sunt motivaţi suplimentar în funcţie de rezultatele lunare obţinute. Totodată, sistemul a inclus instalarea unor case de marcat suplimentare în cadrul raioanelor, pentru a optimiza timpul necesar achiziţiei unui produs.

Clienţii noştri au reacţionat pozitiv la interacţiunea cu echipa noastră de consilieri, încă de la introducerea acestui serviciu. Provocarea cea mai mare este de a găsi un limbaj comun cu fiecare client în parte, astfel încât să poţi transmite informaţia şi specificaţiile unui produs oricui, indiferent cât de multe sau de puţine informaţii de ordin tehnic ar cunoaşte un client. Tocmai în aceasta constă calitatea profesională a unui om de vânzări. Trebuie să poţi explica pe înţelesul tuturor şi să-i sfătuieşti pe oameni care sunt soluţiile cele mai potrivite pentru nevoile lor. Succesul fiecăruia se măsoară în satisfacţia clientului şi în cifrele de vânzări, în egală măsură, şi nu poate fi atins decât printr-o pregătire continuă, dat fiind dinamismul pieţei de electronice şi electrocasnice. Parţial, informaţiile tehnice le transmitem către echipa de vânzări prin training-urile organizate împreună cu furnizorii noştri, însă trebuie să fii deopotrivă cu adevărat pasionat de tehnică şi un om deschis la comunicarea onestă şi corectă cu oamenii", spune Cătălin Badea, manager rețea națională de consilieri vânzare.

Comportamentul consumatorilor s-a modificat enorm în ultimii ani, din cauza crizei economice, şi continuă să se modifice de la lună la lună: oamenii sunt acum mult mai atenţi la cât şi cum cheltuiesc, au numeroase surse de informare şi mulţi dintre ei se documentează temeinic despre produse înainte de a veni la magazin. Comerţul cu produse electro-IT este din ce în ce mai divers, iar serviciile specializate mai apreciate. Sistemul de vânzare asistată şi consiliere profesională este un instrument util al real,- Hypermarket pentru a ţine pasul cu aceste schimbări şi cu nevoile tot mai sofisticate ale clienţilor români. Consilierii de vânzări sunt cei puşi să mijlocească prima întâlnire între particularităţile şi dorinţele fiecărui client, pe de o parte, şi caracteristicile şi povestea fiecărui produs, iar menirea lor este să-i facă să se cunoască şi să se înţeleagă cât mai bine.



Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1218

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1263

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1294

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1233

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1395

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1533

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1989

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1599

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1540

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1464

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1637

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1877

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3826

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3150

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6228