Ordinul nr.2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social

Nr.8779/12.07.2010
COMUNICAT DE PRESĂ
 
Referitor : Ordinul nr.2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare şi eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare
        
 Prin OUG nr.54/2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale se modifică prevederile art.17 din Legea nr.31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare în sensul că, societăţile comerciale, la înmatriculare sau la schimbarea sediului social, au obligaţia să înregistreze documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi să obţină certificatul pentru spaţiu cu destinaţie de sediu social.
 În vederea înregistrării documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului şi a obţinerii certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, contribuabilii vor depune „Cererea de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social” la organul fiscal competent, direct la registratură sau prin poştă, cu confirmare de primire.
 Formularul de cerere este prevăzut în Anexa 2 la ordinul menţionat şi se poate obţine de la unitatea fiscală sau se poate descărca de pe Internet, site www.anaf.ro – Asistenţă contribuabili – Toate formularele, cu explicaţii.
 Dacă cererea se va depune direct la registratura organului fiscal, aceasta va fi însoţită de următoarele documente în original şi copie:
- actele doveditoare ale dreptului de folosinţă, cum ar fi:
Ø titlu de proprietate;
Ø contract de vânzare-cumpărare;
Ø contract de închiriere;
Ø contract de comodat;
Ø alte acte care atestă dreptul de folosinţă.
- actul de identitate al solicitantului şi/sau împuternicirea, după caz;


- actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice;
- 2 timbre fiscale de 2 lei.
 În situaţia depunerii cererii prin poştă, aceasta va fi însoţită de actele doveditoare ale dreptului de folosinţă în copie legalizată.
Pentru mai multe informaţii, contribuabilii pot solicita asistenţă la sediile administraţiilor fiscale, la numărul de telefon 0341/039160, precum şi la biroul metodologie şi asistenţa contribuabili din cadrul D.G.F.P. Constanţa.

Bogdan  Huţucă
Director executiv          


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Amendă civilă aplicată de judecători Primarului Municipiului Constanța. Vergil Chițac câștigă definitiv procesul. Motivare

24 Apr 2024 733

ANAF a publicat Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală

18 Apr 2024 405

Digitalizarea Fiscului cu SRI mai are un pas. Urmează votul final la Camera Deputaților

17 Apr 2024 476

Marius Mocanu, fostul avocat al lui Radu Mazăre și Nicușor Constantinescu, executat silit de fiscul din Constanța (DOCUMENT)

14 Apr 2024 6032

Justiție Constanța Contestație împotriva deciziilor administrative fiscale. Confort Urban SRL versus ANAF

03 Apr 2024 586

AJFP Constanța. Ce seminarii web se vor desfășura în luna aprilie 2024?

03 Apr 2024 478

A doua licitație, organizată de fiscul din Constanța pentru valorificarea a două terenuri deținute de Primăria Cogealac (DOCUMENT)

29 Mar 2024 700

Vergil Chițac câștigă definitiv procesul deschis Fiscului, în urma unei amenzi civile aplicate de judecători Primarului Municipiului Constanța (MINUTA)

27 Mar 2024 619

A cerut eșalonarea contribuțiilor restante aferente lefurilor pentru 2023 Primarul Cristian Radu jonglează iar cu salariile angajaților din administrația locală de la Mangalia! (DOCUMENT)

26 Mar 2024 1053

ANAF vinde vila de lux a Prințului Paul, de la Sinaia!

26 Mar 2024 669

Atenție! ANAF avertizează asupra unor mesaje false trimise în numele instituției

20 Mar 2024 656

Reorganizarea ANAF, aprobată de guvern (DOCUMENT)

14 Mar 2024 948

Vergil Chițac, proces cu Fiscul, pentru o amendă civilă aplicată Primarului Municipiului Constanța. Verdictul, la finalul lunii

12 Mar 2024 814

Opinie cu rezerve Camera de Conturi a publicat raportul de audit financiar asupra situațiilor financiare consolidate ale orașului Năvodari (DOCUMENT)

08 Mar 2024 813

Deficiențe cu influențe semnificative asupra situațiilor financiare găsite de angajații Camerei de Conturi Constanța la primăria 23 August (DOCUMENT)

06 Mar 2024 723