Joi, 19 ianuarie, ora 11.00, Complexul "Agrement Tâmpa", Braşov
Ciuc
Premium şi Groove Hour, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de
Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi
Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov lansează, în data de 19
ianuarie, la Braşov, a doua ediţie a celui mai amplu proiect de
informare turistică dedicat sporturilor de iarnă, "i-Tour Schi".
Conceptul
"i-Tour Schi" 2012 aduce o noutate în cadrul proiectului, prin gruparea
domeniilor schiabile pe regiuni geografice, ceea ce permite promovarea
lor încrucişată. Astfel turiştii sunt mai bine informaţi despre
multitudinea opţiunilor de schi oferite de regiunea în care se află:
Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş, Moldova
şi Valea Prahovei. Campania face parte din proiectul naţional de
informare şi promovare turistică i-Tour, inititat de Groove Hour, Ciuc
Premium fiind partener în cadrul i-Tour Schi pentru al treilea an
consecutiv.
"i-Tour Schi" oferă pasionaţilor de sporturi de iarnă
din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe pârtii de
schi şi snowboard şi de a se bucura din plin de sezonul de schi,
asigurând accesul facil turiştilor la informaţii despre domeniile
schiabile din cele 14 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă. Cele 6
materiale, au fost deja distribuite către 254 de hoteluri, pensiuni,
vile şi centre infoturistice din ţară.
"Ciuc Premium a ales şi în
acest an să se asocieze proiectului i-Tour Schi, pentru că este un
proiect unic, ce pune în valoare patrimoniul turistic naţional. Pentru
comunitatea Ciuc Premium contează doar gustul, iar în cazul iubitorilor
de zăpadă şi sporturi de iarnă contează experienţa adevarată pe pârtie.
Continuăm, astfel, tradiţia prin care susţinem atracţiile montane şi
turismul activ în România." a declarat Gabriela Gălăţanu, Group Brand
Manager.
"Proiectul i-Tour Schi continuă şi în sezonul de schi
2011 - 2012, alături de Ciuc Premium, atât offline, prin cele 220.000 de
pliante diseminate la nivel naţional, cât şi online pe www.i-tour.ro.
Am reuşit să extindem şi anul acesta reţeaua i-Tour, ajungând la 254 de
puncte de contact cu turistul în judeţele cu pârtii de schi omologate.
Acum, datorită noului concept, turiştii aflaţi în peste 40 de
localităţi, din 14 judeţe vor beneficia de hărţi gratuite ale domeniilor
schiabile din intreaga zonă, nu doar din staţiunea sau din oraşul în
care se află. Pliantele gratuite sunt amplasate la recepţie sau în
centrele de informare turistică." a declarat Dragoş Paiu, Director de
Marketing Groove Hour
„Proiectul i-Tour derulat de Groove Hour şi
Ciuc Premium ajuns la cea de a treia ediţie este de un real folos
pentru pasionaţii de schi întrucât reuneşte într-un singur material
informaţii despre pârtiile existente în ţara noastră. Suntem onoraţi de
faptul că vom face şi anul acesta lansarea de la Braşov şi sperăm ca
anul viitor să putem lansa o ediţie specială consacrată Festivalului
Olimpic al Tineretului European care va avea loc în luna februarie
2013", a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.
"Continuarea
proiectului "i-Tour Schi" ne ajuta sa promovam partiile de ski din
tara, pentru o mai buna imagine a Romaniei ca destinatie europeana de
sporturi de iarna, atat pentru turistii romani cat si pentru cei
straini. Materialele promotionale vor fi distribuite in hoteluri si
agentiile de turism din tara, acolo unde avem o consistenta nevoie de
promovare,multumesc partenerilor Groove Hour şi Ciuc Premium " a
declarat Corina Martin, Presedinte Federatia FAPT.
Parteneri
strategici: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică, APDT Braşov,
Carpathian Toursim Cluster, Asociaţia pentru Turism Bucovina, CIT
Piatra Neamţ, Primăria Oraşului Sinaia, Asociaţia de Promovare a
Turismului Prahova, APDT Maramureş, AJT Sibiu, CIT Valea Jiului,
Asociaţia de Promovare "Litoral - Delta Dunării".
Parteneri media: Travel Mix, Radio România, Oraşul Meu, Drum Liber, Constanţa Blog.
Extra info:
„i-Tour"
este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat
în 2005 de Groove Hour. În sezonul de iarnă 2011-2012 continuă tradiţia
promovării pârtiilor de schi omologate din ţară şi dezvoltă cea mai
amplă campanie de informare turistică realizată până acum. i-Tour Schi,
proiectul dedicat sporturilor de iarna atinge anul acesta 31 de staţiuni
montane, din 14 judeţe, materialele de promovare însumând 220.000 de
exemplare şi fiind diseminate în urmatoarele localităţi: Arieşeni, Alba
Iulia, Braşov, Poiana Braşov, Predeal, Cluj-Napoca, Băişoara, Sfântu
Gheorghe, Şugaş Băi, Băile Tuşnad, Băile Homorod, Borsec, Ciumani,
Miercurea-Ciuc, Târgu Jiu, Rânca, Deva, Petroşani, Straja, Baia Mare,
Borşa, Cavnic, Baia Sprie, Sighişoara, Târgu Mureş, Piatra Neamţ, Azuga,
Buşteni, Sinaia, Sibiu, Paltiniş, Trecătoarea Lupilor, Suceava, Vatra
Dornei, Gura Humorului. Materialele conţin hârţile pârtiilor omologate
din fiecare staţiune atinsă şi sunt grupate în 6 modele destinate
zonelor geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita,
Maramureş, Moldova şi Valea Prahovei. Fiecare tip de material conţine
hărţile domeniilor schiabile din zona aferentă şi este diseminat în
toate locaţiile selectate din regiune.
Începând din 2005,
proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour a produs
peste 2.000.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în
peste 400 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral,
Delta Dunării, Valea Prahovei şi din alte judeţe ale ţării. Alte
iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour: "Redescoperă valorile!" proiect
dedicat judeţului Braşov, "Constanţa Primul pas în lunga ta călătorie"
album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa, ambele alături de
Jidvei România, "i-Tour Schi" proiect naţional de promovare a pârtiilor
de schi omologate din întreaga ţară, alături de Ciuc Premium.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: