Asigurarea pentru factura si Smartphone Expert - cele mai noi servicii Orange Care

Bucureşti, 15 aprilie. Orange lansează două noi servicii în cadrul programului de asistenţă post-vânzare Orange Care: Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert.

Asigurarea pentru factură se adresează clienţilor care se confruntă cu dificultăţi economice şi celor interesaţi să acopere riscurile de neplată a facturii în situaţiile de invaliditate.

Cu ajutorul serviciului Asigurarea pentru factură, clienţii Orange nu au grija plăţii facturii la mobil timp de 6 luni, indiferent de numărul de abonamente deţinute. Asigurarea este valabilă pentru situaţiile în care clienţii Orange intră în şomaj, în limita valorii de 80 de euro şi în situaţiile de invaliditate totală, în limita a 800 de euro. Asigurarea pentru factură costă 1 euro/lună (nu se percepe TVA), valoare care se va regăsi pe factura lunară a clienţilor. Serviciul va fi disponibil începând de mâine.

Serviciul Smartphone Expert este dedicat utilizatorilor de smartphone-uri. Smartphone Expert este conceput astfel încât să le ofere acestora o experienţă de utilizare a telefoanelor din noua generaţie cât mai simplă şi mai plăcută, revoluţionând totodată modul în care sunt asigurate serviciile de asistenţă.

Clienţii Orange beneficiază de asistenţă dedicată şi profesionistă pentru configurarea smartphone-urilor: setarea contului de e-mail şi web, setări legate de sistemul de operare, conectarea accesoriilor şi sincronizarea datelor de pe telefon şi calculator.

Mai mult, prin intermediul unei aplicaţii asemănătoare cu cea folosită de specialiştii IT care se pot conecta de la distanţă la un PC, experţii Orange se pot conecta de la distanţă la smartphone-ul clientului pentru a-l configura în mod rapid şi eficient. Este necesar ca utilizatorii să apeleze Serviciul Clienţi Orange pentru a solicita asistenţă la distanţă pentru configurarea smartphone-ului. În timpul apelului, clientul va instala o aplicaţie pe mobil, prin simpla accesare a unui link dintr-un mesaj scris primit de la expertul Orange. Odată cu terminarea apelului la Serviciul Clienţi, sesiunea se încheie şi aplicaţia se deconectează automat.

Serviciul Smartphone Expert este disponibil pentru toţi clienţii care utilizează opţiunea My Smartphone. Cu My Smartphone, clienţii Orange primesc 500 MB pentru navigare pe internet, acces nelimitat în Portalul Orange pe mobil - totul cu 9 euro/lună (TVA inclus), şi au posibilitatea să cumpere smartphone-uri la preţuri speciale, precum HTC Touch 2 de la 149 de euro (TVA inclus) şi HTC HD2 de la 379 euro (TVA inclus).

„Prin serviciile oferite în cadrul programului Orange Care ne dorim să le oferim clienţilor noştri acces facil şi direct la avantajele tehnologiei moderne. Asistenţa oferită în operaţiunile care necesită un anumit grad de expertiză tehnică, împreună cu serviciile de protecţie în cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute, sunt principalele direcţiile în care am dezvoltat până în prezent programul Orange Care", a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România.

În prezent, din portofoliul Orange Care fac parte 7 servicii: Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de conţinut, Buy-Back pentru telefoanele mobile, alături de serviciile Asigurarea pentru factură şi Smartphone Expert.

together we can do more

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10.995.000 de clienţi şi venituri de 1,055 miliarde de euro în 2009. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România se remarcă prin acoperirea extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul Orange-France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1242

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1298

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1307

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1248

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1410

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1545

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 2005

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1612

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1557

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1474

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1651

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1893

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3869

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3171

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6254