În prima jumătate a acestui an veniturile Orange România au ajuns la
aproape 448 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de perioada similară
a anului trecut. Dacă se exclude efectul diminuării tarifelor de
interconectare, creşterea veniturilor este de 0,3%, comparativ cu
aceeaşi perioadă din 2011. Din totalul acestora aproximativ 228 milioane
de euro au fost obţinute în al doilea trimestru, înregistrând o
creştere de 4% faţă de trimestrul anterior al anului în curs.
La 30 iunie 2012, Orange România avea 10,045,933 de clienţi. Numărul
abonaţilor a depăşit 4 milioane, înregistrând o creştere de peste 83,000
utilizatori în ultimele 6 luni. În prima parte a anului, Orange România
s-a menţinut ca lider de piaţă cu o bază de clienţi stabilă, atât pe
segmentul de abonamente, cât şi pe cel al cartelelor reîncărcabile,
printr-o segmentare adecvată a ofertelor, prin numeroasele avantaje
adăugate programului de fidelizare, printr-o nouă platformă PrePay ce
permite personalizarea profilului, şi prin noi oferte atractive de
internet mobil propuse clienţilor.
La sfârşitul primului semestru, mai mult de 3,5 milioane de clienţi
utilizau serviciile Orange de date mobile. În acelaşi timp, în ultimele
12 luni traficul de date realizat de pe smartphone-uri şi tablete, a
crescut de aproape 3 ori, fiind susţinut de performanţa reţelei.
În prezent 99.74% din populaţia României beneficiază de servicii de
internet mobil la viteze de până la 14.4 Mbps. De asemenea, pentru
33.27% din populaţie (din 549 de localităţi) viteza de transfer de date
ajunge până la 21.6 Mbps şi pentru 16.87% (218 localităţi) viteza ajunge
până la 43.2 Mbps. În urma finalizării programului de extindere şi
modernizare a reţelei, Orange oferă cea mai rapidă reţea naţională de
internet mobil. Orange România a fost certificată "reţeaua cu cel mai
bun serviciu de descărcare de fişiere
<http://www.orange.ro/noutati/certificare/> " dintre toţi
operatorii GSM/UMTS de telefonie mobilă din România. Certificarea a fost
obţinută în urma unei campanii independente de măsurători şi
performanţă efectuată de P3 Communications, în mai multe localităţi,
atât în zone urbane, cât şi rurale.
"Veniturile noastre înainte de efectul diminuării tarifelor de
interconectare sunt în creştere faţă de prima jumătate a anului 2011, ca
rezultat al iniţiativelor noastre comerciale, al investiţiilor
susţinute şi al performanţelor echipei noastre. Ca şi până acum, ne-am
dorit să oferim clienţilor o experienţă personalizată în funcţie de
necesităţile lor de comunicare. Vom continua să investim astfel încât să
asigurăm cea mai bună experienţă de utilizare a serviciilor noastre şi
să rămânem în continuare în topul preferinţelor clienţilor" a declarat
Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
Pentru detalii privind rezultatele financiare înregistrate de Grupul
France Telecom-Orange în prima jumătate a anului 2012, vă invităm să
consultaţi documentul ataşat.
Vă mulţumim,
Echipa PR Orange România
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: