Românii au înscris poveşti emoţionante în competiția Renault pentru titlul de „Ambasador al valorilor olimpice"

www.megane-olympic.ro.jpgBucureşti, 20 iulie 2012: Prima etapă a competiţiei online „Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!" și-a desemnat cei 3 câştigători, care vor avea șansa să trăiască la faţa locului extraordinara experienţă a Jocurilor Olimpice. Fiecare dintre cei 3 a primit ca premiu câte o excursie de două persoane la Londra şi bilete pentru finalele probelor de Gimnastică şi Înot din cadrul olimpiadei.

Participanţii pot verifica dacă numele lor se află pe lista câştigătorilor primei etape a concursului pe platforma dedicată acestei campanii: www.megane-olympic.ro. Cei care nu s-au numărat printre câştigători în această primă parte a campaniei, dar au înscris povestea lor de succes pe platformă, intră în cursa pentru includerea în Clubul Olimpicilor Români, care continuă pe www.megane-olympic.ro până pe 12 august.

renaultmeganeolympic_bleu1.jpgRenault România, sponsor principal al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român la Jocurile Olimpice de la Londra, caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice - 100 de români obişnuiţi, care se ghidează în viaţa lor după aceleaşi valori ca şi sportivii olimpici: excelenţă, profesionalism şi fair-play. Pentru a fi nominalizaţi printre cei 100 de ambasadori şi a intra în Clubul Olimpicilor Români, vizitatorii platformei online trebuie să înscrie până pe 12 august un scurt text prin care încearcă să demonstreze că au atitudine de învingător şi aplică valorile olimpice în viaţa de zi cu zi. Fiecare dintre cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaşte personal pe sportivii care reprezintă România la Londra, în cadrul Galei de Premiere a Olimpicilor medaliaţi la Jocurile Olimpice 2012 şi este de asemenea înscris automat în tragerea la sorţi pentru un city break la Londra.

renaultmeganeolympic_alb1.jpgPână acum, sute de români şi-au scris povestea pe platforma Megane Olympic, în încercarea de a demonstra că merită titlul de ambasador al valorilor olimpice. Exemple admirabile de profesionalism, momente din viaţă în care dorinţa de a învinge a fost mult mai mare decât dificultatea piedicilor întâlnite, situaţii limită în care curajul şi tăria de caracter şi-au spus cuvântul, toate acestea se reflectă în poveştile emoţionante pe care românii le-au înscris pe platforma concursului.

Pe platforma www.megane-olympic.ro pasionaţii de sport îi pot cunoaşte mai bine pe toţi sportivii români calificaţi pentru Jocurile Olimpice Londra 2012. Fiecare sportiv are o secţiune dedicată cu fotografii, date de palmares şi motto-ul care îi conduce către succes. În plus, pe pagina de Facebook Renault România este prezentat în fiecare zi câte unul dintre sportivii calificaţi, românii având astfel posibilitatea să-şi susţină favoriţii prin mesaje de încurajare.

Despre parteneriatul Renault România - Comitetul Olimpic şi Sportiv Român

Renault România este sponsor principal al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român (COSR) şi susţine participarea sportivilor români la Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra. În contractul de sponsorizare este prevăzut faptul că fiecare sportiv medaliat cu aur, argint şi bronz la Jocurile Olimpice de Vară de la Londra din 2012 va fi premiat cu un autoturism Renault. Modelele care vor fi acordate ca premii olimpicilor români sunt: Latitude, Mégane sau Twingo, în funcţie de treapta podiumului pe care vor urca.

Despre Renault

Prezent pe toate continentele, cu peste 30 de situri industriale şi18.000 de situri comerciale în118 ţări, Renault dezvoltă, produce şi comercializează o gamă largă de vehicule inovante, sigure, în spiritul respectului pentru mediul înconjurător. Prin mărcile asociate Dacia şi Renault SamsungMotors, dar si partenerul sau strategic, AvtoVaz, Renault îşi continuă strategia de creştere rentabilă. Renault are 128.000 de colaboratori şi a comercializat peste 2,7 milioane de vehicule în intreaga lume în 2011. De 10 ani, Renault estemarca nr.1 în Europa pentru vânzările de vehicule comerciale.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1224

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1268

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1298

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1237

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1398

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1537

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1995

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1603

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1546

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1467

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1641

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1881

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3837

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3157

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6235